• Overal waar ik Kinderen zie heb ik sterk behoefte om ook een kind te krijgen. Het feit dat ik 5 oppaskindjes heb (Binnenkort zeven) Helpt ook niet echt mee. 1 van mijn oppaskindjes is heel erg aanhankelijk (Hij is pas 2) en zijn ouders hebben beide een drukkke baan dus slaapt hij vaak bij ons. Hij wil dan altijd bij mij en mike in bed Wat best zwaar is als je de volgende dag na school moet maarja. 1 keer noemde hij me zelfs mama.

    Hoe kom ik van dat gevoel af?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 17:34 ]

    Jezelf voorhouden dat kinderen hebben ook nadeel heeft, en dat je nu nog kunt genieten van het ongebonden zijn. Je hebt nog tijd genoeg om zelf kinderen te krijgen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Neem een huisdier dan. Of maak een hoop kindjes op de sims.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Een gemiddeld kind kost 1 ton.
    Dus weet waaraan je begint..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Frigga schreef:
    Minder met kinderen om te gaan. Je moet dat kind niet bij je in bed laten slapen, dat is niet goed voor het kind en kennelijk ook niet goed voor jou.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Kinderen kennen heel veel nadelen.
    Als ze nog baby zijn janken ze s'nachts en op andere onmogelijke tijden waarop je eigenlijk rust nodig hebt. Ze zijn niet zindelijk dus je mag elke keer die strontluiers verschonen. Jakkiebah. Baby's hebben veel van die babyvoedsel dingen nodig en dat is duur enzo. Pampers zijn ook verschrikkelijk duur, zodra kinderen opgroeien gaan ze puberen en dan krijg je (net als mijn ouders) momenten waarop je zegt: 'Waarom ben ik ooit aan kinderen begonnen!'

    Dus. Genoeg reden voor mij om dat niet te willen :W


    26 - 02 - '16

    Hale schreef:
    (...)


    Ik wil toch ook van dat gevoel af!

    Een beetje slaap?

    Ok.


    Jij opent trouwens wel veel topics he.

    Anyway, misschien moet je er niet vanaf, maar het gewoon accepteren.
    Daar al eens over nagedacht?

    Ikzelf denk ook wel eens; kinderen lijken me echt leuk ^^
    Alleen nu nog niet, pas als ik vowlassen ben en er klaar voor ben enzo.

    Wel yeah, accepteer het gewoon en open niet van die topics.. Jij bent de enige die jou kan helpen, wij niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    jij een moeder?:|


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    WAAROM willen mensen toch een kind hebben?
    Geef mij maar een schattige puppy/kitten. Veel trouwer dan zo'n losbandig kind dat uiteindelijk haar rug naar je toekeert. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Stel je krijgt een kind.
    1) Seks.
    2) Bevalling. Succes, hoop dat Mike er dan nog is zodat je z'n hand kan fijn knijpen. Behalve als je een kind gaat adopteren, maar dat terzijde.
    3) School. Gaat niet lukken, gedeeltelijke door slaaptekort. Behalve als je thuisles gaat nemen.

    En ik heb het nog niet eens over de poepluiers, het geld, of je ouders het überhaupt zullen accepteren, etc. Het resultaat is dus dat je het kind uiteindelijk zult verwaarlozen.
    Ach ja, ik hoop dat je goed nadenkt voordat je een beslissing gaat nemen.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 19:15 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Stel je krijgt een kind.
    1) Seks. Zeg maar tegen je vriend dat jullie dan pas na 9 máánden weer seks kunnen hebben.
    2) Bevalling. Succes, hoop dat Mike er dan nog is zodat je z'n hand kan fijn knijpen. Behalve als je een kind gaat adopteren, maar dat terzijde.
    4) School. Gaat niet lukken, gedeeltelijke door slaaptekort. Behalve als je thuisles gaat nemen.

    En ik heb het nog niet eens over de poepluiers, het geld, of je ouders het überhaupt zullen accepteren, etc. Het resultaat is dus dat je het kind uiteindelijk zult verwaarlozen.
    Ach ja, ik hoop dat je goed nadenkt voordat je een beslissing gaat nemen.


    Er zijn zat vrouwen die seks hebben tijdens de zwangerschap hoor, en je hebt maar drie punten, geen vier :')


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Er zijn zat vrouwen die seks hebben tijdens de zwangerschap hoor, en je hebt maar drie punten, geen vier :')


    O, 't is aangepast, dankjewel voor het melden. :3 + nog steeds vind ik het niet slim om zo vroeg al een kind te krijgen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hale schreef:
    (...)

    Ik weet het.


    Dus niet meer in bed laten slapen gaat moeilijk worden.

    Hij is zo gewend en gaat zeker huilen als we het nu verbeiden.

    En ja dat mama zeggen moet ik hem wel afleren.

    Dan huilt dat kind, dat heet nu eenmaal opvoeden =).
    Denk na als je kinderen wilt, da's helemaal niet zo simpel hoor.
    Zo als ik het hoor ben jij helemaal niet klaar voor een kind, ook al zou je het willen. Je vindt ze allemaal oh zo lief en schattig, en dat is natuurlijk ook de bedoeling maar anderzijds moet je er zo hard tegen zijn soms en dat kan jij nog niet volgens mij =).
    En als je van dat gevoel af wilt, verbied dat kind maar eens niet meer bij jullie te slapen en dergelijke, je merkt snel dat dat niet zo leuk is =)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 19:20 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    JE BENT 15

    NUF SAID

    Hahaha, moet om sommige posts stiekem best wel lachen ><


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Frigga schreef:
    Minder met kinderen om te gaan. Je moet dat kind niet bij je in bed laten slapen, dat is niet goed voor het kind en kennelijk ook niet goed voor jou.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.