• Ze ziet toch dat dat kind doodbang is.

    Wat een debiel



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 22:01 ]

    Ziek ziek ziek.


    Your make-up is terrible

    Yup. sick.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Sommige mensen zijn gewoon ziek in hun hoofd...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Daar kan ik pislink van worden, bah bah.
    Doe zoiets lekker bij jezelf en niet je kinderen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Je trekt haren uit je kind en spuit het vol met gif? Yeah, right, not my way of being a mother D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Je trekt haren uit je kind en spuit het vol met gif? Yeah, right, not my way of being a mother D:


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hoe kom je sowieso al op het idee dat een 5-jarig kind toe is aan een wenkbrauwepilatie? of wat ze ook doet (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb dit al eens gezien. Erg gewoon.

    Maelig schreef:
    Hoe kom je sowieso al op het idee dat een 5-jarig kind toe is aan een wenkbrauwepilatie? of wat ze ook doet (cat)
    Die eerste is van een serie Toddlers en Tiara's het gaat over een serie van de kleuter meisjes die mee doen met van die missverkiezingen waar je echt een soort van than spray doet. Nep gebit etc. En dat 2e die kende ik al die moeder gebruikt ook die naalden op haarzelf zegt ze.

    Ik word misselijk van deze mensen.


    Here & Now

    MissGroff schreef:
    (...) Die eerste is van een serie Toddlers en Tiara's het gaat over een serie van de kleuter meisjes die mee doen met van die missverkiezingen waar je echt een soort van than spray doet. Nep gebit etc. En dat 2e die kende ik al die moeder gebruikt ook die naalden op haarzelf zegt ze.


    Dat moet zoiezo van de buis afgehaald worden en mag van mij zelf verboden worden. 9 van de 10 kinderen die er aan mee doen worden er naar toe gedwongen.

    En het feit dat die moeder zelf naalden gebruikt geeft haar het recht niet om het ook bij haar kind te doen. ( no offens to you ofcourse (; )

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 22:35 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    (...)

    Dat moet zoiezo van de buis afgehaald worden en mag van mij zelf verboden worden. 9 van de 10 kinderen die er aan mee doen worden er naar toe gedwongen.

    En het feit dat die moeder zelf naalden gebruikt geeft haar het recht niet om het ook bij haar kind te doen. ( no offens to you ofcourse (; )
    Dat weet ik, ik heb nieteens gezegt dat ik er voor was hoor. Ik ben er ook op tegen,ik zou dit nieteens willen, in een van mijn eerdere topics heb ik het ook nog over dit onderwerp gehad Oude Topic En over Toddlers & Tiara's heb je gewoon gelijk maar ook hoe ze die kindjes forceren en ik denk soms echt van O.o

    JaiRy schreef:
    (...)

    Dat moet zoiezo van de buis afgehaald worden en mag van mij zelf verboden worden. 9 van de 10 kinderen die er aan mee doen worden er naar toe gedwongen.

    En het feit dat die moeder zelf naalden gebruikt geeft haar het recht niet om het ook bij haar kind te doen. ( no offens to you ofcourse (; )


    Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind dat kinderen het mooist zijn als ze spelen, als ze plezier hebben en als ze kind zijn. Nou heb ik een sterk ontwikkeld moedergevoel, maar dat speelt niet mee nu.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    MissGroff schreef:
    (...) Dat weet ik, ik heb nieteens gezegt dat ik er voor was hoor. Ik ben er ook op tegen,ik zou dit nieteens willen, in een van mijn eerdere topics heb ik het ook nog over dit onderwerp gehad Oude Topic En over Toddlers & Tiara's heb je gewoon gelijk maar ook hoe ze die kindjes forceren en ik denk soms echt van O.o


    Zoals ik al zei, was niet naar jou gericht (;
    Ik kan daar gewoon witheet van worden hoe sommige moeders omgaan met hun kinderen omdat ze denken dat het goed is voor de toekomst van hun kinderen. ( en dan ondertussen maar gaan lopen zeveren dat hun kinderen strontvervelend zijn, niet luisteren, respectloos tegenover ze zijn. )
    Ik vind het er niet een smooi uit zien, heel het natuurlijke en kinderlijke is uit die kindergezichtjes.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind dat kinderen het mooist zijn als ze spelen, als ze plezier hebben en als ze kind zijn. Nou heb ik een sterk ontwikkeld moedergevoel, maar dat speelt niet mee nu.


    Precies!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'