• Ze ziet toch dat dat kind doodbang is.

    Wat een debiel



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 22:01 ]

    Siddhartha schreef:
    Ik word misselijk van deze mensen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Countenance schreef:
    (...)
    Nou zeg ik er bij dat een een psygische stoornis heeft, maar die heeft ze wel dankzij haar ouders ontwikkeld :"D


    Oh dat heeft ze zeker!

    Ik wou bijna zeggen 'als dit mijn dochter zou zijn..' maar dat gebeurd niet want mijn kinderen worden zo totaal niet opgevoed.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 14:47 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Wow fuck.

    Deze is langer. Thefuck.

    Die mensen zijn ziek. Psychologisch zijn ze echt ziek, en zo'n mensen zouden geen kinderen mogen hebben. Dat zou verboden moeten zijn. Dat kind heeft nu al moeite met lachen. Over tien jaar kàn ze helemaal niet meer lachen, dat wordt depressief dan.
    Dat kan je niet eens een moeder noemen, djeezes.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    JaiRy schreef:
    (...)

    Oh dat heeft ze zeker!

    Ik wou bijna zeggen 'als dit mijn dochter zou zijn..' maar dat gebeurd niet want mijn kinderen worden zo totaal niet opgevoed.


    Ik hou van je. Echt.

    Ik zou weigeren als ik zo'n vrouw in die schoonheidssalon zou zijn. No matter if I get paid for it, it's child abuse and you do not force little children to do such things. Besides, the skin around your eyes is very sensitive and hair should not be "ripped off" like this.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Je trekt haren uit je kind en spuit het vol met gif? Yeah, right, not my way of being a mother D:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik hou van je. Echt.

    Ik zou weigeren als ik zo'n vrouw in die schoonheidssalon zou zijn. No matter if I get paid for it, it's child abuse and you do not force little children to do such things. Besides, the skin around your eyes is very sensitive and hair should not be "ripped off" like this.



    Amen! I totally agree!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Als die Cassidy mijn dochter was geweest, had ik haar huisarrest gegeven en kleren van de Zeeman/Wibra, plus lessen in "hoe ga je met mama om". Dat kind moet eens een flinke uitbrander krijgen en haar gedrag leren te begrijpen door middel van straffen. Ik ben geen gemeen mens, maar ik zou mijn dochter zoiets niet aanleren.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Als die Cassidy mijn dochter was geweest, had ik haar huisarrest gegeven en kleren van de Zeeman/Wibra, plus lessen in "hoe ga je met mama om". Dat kind moet eens een flinke uitbrander krijgen en haar gedrag leren te begrijpen door middel van straffen. Ik ben geen gemeen mens, maar ik zou mijn dochter zoiets niet aanleren.


    Maar dat is het dubbele ervan, ze is zo gaan doen juist omdat het haar is aangeleerd. Het kind weet niet beter..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    (...)

    Maar dat is het dubbele ervan, ze is zo gaan doen juist omdat het haar is aangeleerd. Het kind weet niet beter..


    Ja, dat is zo. Ik denk niet dat dat soort mensen kinderen zouden mogen hebben. Ik heb nou ook wel het geluk dat ik echt superouders heb (dank jullie wel, papa en mama!) die mij hebben geleerd dat geld en schoonheid vrijwel niets uitmaken zo lang je hart op de goede plek zit. Ik geef mijn kind liever een leuke hobby zoals muziek en/of een sport i.p.v. dat ik hem/haar dit divagedrag aanleer. Dat kan aan mij liggen, maar je moet de algemene ontwikkeling van je kind steunen en aanmoedigen in plaats van het zo te remmen zoals die "epileermoeder" doet. Je geeft het kind zo een gigantisch "rugzakje" mee later, wat als hij of zij denkt dat hij of zij niet mooi genoeg is zonder? Je stimuleert eet- en gedragsstoornissen en minderwaardigheidscomplexen. Vind ik dan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sorry, ik kan hier niet naar kijken.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Intelligence schreef:
    Die mensen zijn ziek. Psychologisch zijn ze echt ziek, en zo'n mensen zouden geen kinderen mogen hebben. Dat zou verboden moeten zijn. Dat kind heeft nu al moeite met lachen. Over tien jaar kàn ze helemaal niet meer lachen, dat wordt depressief dan.
    Dat kan je niet eens een moeder noemen, djeezes.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ja, dat is zo. Ik denk niet dat dat soort mensen kinderen zouden mogen hebben. Ik heb nou ook wel het geluk dat ik echt superouders heb (dank jullie wel, papa en mama!) die mij hebben geleerd dat geld en schoonheid vrijwel niets uitmaken zo lang je hart op de goede plek zit. Ik geef mijn kind liever een leuke hobby zoals muziek en/of een sport i.p.v. dat ik hem/haar dit divagedrag aanleer. Dat kan aan mij liggen, maar je moet de algemene ontwikkeling van je kind steunen en aanmoedigen in plaats van het zo te remmen zoals die "epileermoeder" doet. Je geeft het kind zo een gigantisch "rugzakje" mee later, wat als hij of zij denkt dat hij of zij niet mooi genoeg is zonder? Je stimuleert eet- en gedragsstoornissen en minderwaardigheidscomplexen. Vind ik dan.


    Dat vind ik dus ook.

    Dit zijn vaak moeders die ( het is in dit topic al eens gezegd ) hun dromen leven via hun kinderen. Vervolgens denken dat ze daarmee hun kinderen goed doen door juist dit gedrag te stimuleren maar dat is helemaaaal niet zo.

    Mij is altijd gezegd, echte schoonheid zit vanbinnen en geld maakt niet gelukkig.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik ga het filmpje niet kijken, dat kan ik echt niet. Maar ik wil even zeggen dat ik mensen die hun kinderen mishandelen ontzettende mongolen vind. Ze verpesten een heel leven, maken hun kinderen het leven zuur. Geestelijk maken ze die kinderen kapot, zo'n kind komt daar nooit ongeschaad vanaf. Die mensen zouden ze echt op moeten sluiten. Gadverdamme, ik wil hier niets eens over nadenken..

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 20:26 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik wil er niet eens naar kijken. Bah. :S


    26 - 02 - '16