• Ze ziet toch dat dat kind doodbang is.

    Wat een debiel



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 22:01 ]

    Ziekelijk. Gewoon ziekelijk, dat is het enige wat ik op dit moment kan uitbrengen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    JaiRy schreef:
    (...)

    Zoals ik al zei, was niet naar jou gericht (;
    Ik kan daar gewoon witheet van worden hoe sommige moeders omgaan met hun kinderen omdat ze denken dat het goed is voor de toekomst van hun kinderen. ( en dan ondertussen maar gaan lopen zeveren dat hun kinderen strontvervelend zijn, niet luisteren, respectloos tegenover ze zijn. )
    Ik vind het er niet een smooi uit zien, heel het natuurlijke en kinderlijke is uit die kindergezichtjes.
    Ja maar kijk nu naar Brittany dat meisje van die botox ze kan nieteens meer normaal praten. En echt ik denk soms echt van, waarom doet niemand iets??

    MissGroff schreef:
    (...) Ja maar kijk nu naar Brittany dat meisje van die botox ze kan nieteens meer normaal praten. En echt ik denk soms echt van, waarom doet niemand iets??


    Nee idd, en het ergste van alles is dat het kind zelf het nu de normaalste zaak van de wereld vind. Die moeder denkt dat ze haar hiermee een goede start heeft gegeven maar daar komt ze zelf nog wel achter als haar dochter dadelijk 10 jaar verder is.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    (...)

    Nee idd, en het ergste van alles is dat het kind zelf het nu de normaalste zaak van de wereld vind. Die moeder denkt dat ze haar hiermee een goede start heeft gegeven maar daar komt ze zelf nog wel achter als haar dochter dadelijk 10 jaar verder is.


    +1


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    JaiRy schreef:
    (...)

    Nee idd, en het ergste van alles is dat het kind zelf het nu de normaalste zaak van de wereld vind. Die moeder denkt dat ze haar hiermee een goede start heeft gegeven maar daar komt ze zelf nog wel achter als haar dochter dadelijk 10 jaar verder is.
    Ik vind het echt zo zielig ze weet nieteens wat rimpels zijn. En Brittney dr gezicht die wordt later gewoon dat zakt misschien waarschijnlijk helemaal in elkaar. En ik denk niet dat Brittney dit zelf wil. Ik heb gewoon een gevoel dat haar moeder dit wil. Want zoals je kan zien praat die moeder voor Brittney

    Die tweede was toch nep? Die moeder kreeg hartstikke veel betaald, volgens mij. Ik kan het ook mis hebben.

    Maar dat hele Toddler's and Tiara's ding is gewoon... idioot. Ik vind dat dus echt zo fout om met je kinderen te doen. Een beetje je droom leven door je kinderen. Je kinderen horen je droom te zijn, ze gebruiken voor je droom is fout.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 11:35 ]


    I can't even think straight.

    In dat 2e filmpje is het gezicht van dat kind best wel mooi, maar ik denk niet dat dat zo zal blijven naarmate ze ouder word. :/
    Op 1.11 is ze gewoon eng met al die make up, serieus. En die moeder moet maar eerst aan d'r eigen uiterlijk gaan werken, bah.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2011 - 13:51 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    xDesire schreef:
    Ziekelijk. Gewoon ziekelijk, dat is het enige wat ik op dit moment kan uitbrengen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    MissGroff schreef:
    (...) Ik vind het echt zo zielig ze weet nieteens wat rimpels zijn. En Brittney dr gezicht die wordt later gewoon dat zakt misschien waarschijnlijk helemaal in elkaar. En ik denk niet dat Brittney dit zelf wil. Ik heb gewoon een gevoel dat haar moeder dit wil. Want zoals je kan zien praat die moeder voor Brittney


    En op dat moment gaat ze dat haar moeder kwalijk nemen en dan zal ze haar dat niet in dank gaan afnemen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ieh.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dit krijg je er van, kijk naar Cassady's gedrag. (1.30)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    Dit krijg je er van, kijk naar Cassady's gedrag. (1.30)


    Wat een verwend nest, die Cassady. Ik zou wel weten hoe ik d'r moet opvoeden, als ze mijn dochter zou zijn. (zip)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind dat kinderen het mooist zijn als ze spelen, als ze plezier hebben en als ze kind zijn. Nou heb ik een sterk ontwikkeld moedergevoel, maar dat speelt niet mee nu.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Wat een verwend nest, die Cassady. Ik zou wel weten hoe ik d'r moet opvoeden, als ze mijn dochter zou zijn. (zip)

    Nou zeg ik er bij dat een een psygische stoornis heeft, maar die heeft ze wel dankzij haar ouders ontwikkeld :"D


    Let it come and let it be

    o.O


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.