• Ik trek op school altijd op met drie vriendinnen laten we ze A, S en H noemen.
    A was vandaag behoorlijk sjago(laat ze altijd duidelijk merken), maar ik trek mij daar niet echt iets van
    In de lunchpauze hadden H, S en ik de slappe lach. Blijkbaar vond A dat niet zo fijn. Maar in plaats van dat te zeggen trok ze mij keihard weg. Echt mijn hele arm was knalrood. Toen wij weer bij H en S stonden kneep ik haar als wraak zachtjes terug. Dat zouden de meesten wel doen denk ik. En wat doet A? Die pakt haar flesje water en gooit dat over mij heen. Ik was echt behoorlijk nat. Maar dat was het ergste nog niet. Ik had voor Sinterklaas een boek(Vlammen) gekregen dat ik graag wou en dat stond ik te lezen en dat was dus ook helemaal nat. En ik had ook nog eens een wit shirt aan dat ontzettend door begon te schijnen. Toen mocht ik gelukkig de sjaal van H aan.
    Maar het is toch niet normaal dat je eerst iemand heel hard knijpt omdat ze lachen en als ze dan zachtjes terug knijpt dat je dan gelijk je flesje water over haar heen gooit
    Sorry dat ik moest ik even kwijt

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het is ook niet normaal om terug te knijpen. Maar dit was inderdaad ook een vervelende streek van haar.
    Als ze weer eens chagrijnig is, kun je haar maar beter met rust laten, denk ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    WTF.


    26 - 02 - '16

    Ik had wat tegen A gezegd, en haar echt niet zo kinderachtig teruggeknepen, want dat is echt gewoon bullshit. Wat A terugdeed was ook kinderachtig, dat met dat water (had haar gelijk een knal op der bek gegeven trouwens), maar wat jij deed vind ik nog het raarst. Als je echt vriendinnen ben dan stoot je der aan en vraag je waar dat ik godsnaam op sloeg en waarom ze het deed. Dan ga je niet alsof je weer in groep 4 zit, lekker terug knijpen.

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 21:54 ]

    Hooligan schreef:
    Ik had wat tegen A gezegd, en haar echt niet zo kinderachtig teruggeknepen, want dat is echt gewoon bullshit. Wat A terugdeed was ook kinderachtig, dat met dat water (had haar gelijk een knal op der bek gegeven trouwens), maar wat jij deed vind ik nog het raarst. Als je echt vriendinnen ben dan stoot je der aan en vraag je waar dat ik godsnaam op sloeg en waarom ze het deed.

    Mijn hele arm was rood dus ik deed zo van
    "He, dat deed pijn" en toen kneep ik zachtjes
    Het spijt mij zeer als je het er niet mee eens bent. Maar als heel mijn arm rood is en haar nagels in mijn arm staan ga ik niet gewoon zeggen van
    "He, wil je dat niet meer doen"
    Want als zij sjago is laat ze dat zo duidelijk merken.
    Je mag best sjago zijn bij mij. Maar probeer dan een beetje vrolijk te doen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zelf zou ik haar ook niet terugknijpen, maar dat ligt meer aan mij. Ik kan me wel voorstellen dat je dat doet.
    Maar dat zij haar flesje water over je heen gooit vind ik wel een beetje abnormaal, sowieso zijn jullie toch vriendinnen? Bij mijn vijand kan ik me er iets bij voorstellen. Al zou ik dat zelfs bij dat persoon ook nooit doen.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Nou, je hebt zelf ondervonden wat er dus gebeurt als je terug gaat knijpen. Ik heb het zo vaak meegemaakt dat twee mensen elkaar dan knepen of zelfs sloegen en dat het later op een hele grote ruzie uitmondde of irritatie bij een. En je hoeft niet terug te knijpen, maak je groot, zet een harde stem op en maak duidelijk dat je niet wilt dat ze zoiets nog een keer doet.


    Physics is awesome

    Very childish... :W


    "Well, well. Look who we've got here!"