• Leon draagt de schijn van perfectie. Hij is ontzettend populair, heeft een ruime vriendengroep en is de top van de klas. Hij negeert en pest zelfs mensen die onder hem staan.
    Maar zijn leven is niet perfect. Zelf wordt hij zwaar gepest thuis door zijn oudere broers. Zijn ouders ruziën elke dag en zetten het hele huis op stelten terwijl Leon de ellende lijdzaam toeziet.
    Vester is het tegenovergestelde van Leon en heeft het thuis én op school moeilijk. Zelf is ze degene die gepest word door Leon. Ze haat hem en benijdt hem. Ze is niet blind en ziet wel hoe geweldig zijn leventje is en wenst hetzelfde.


    Maar wakker worden in een kamer vol met posters van beroemde voetballers, een vrouw die je dingen zegt in een vreemde taal terwijl je zelf in een ander lichaam bent is er wel erover.

    http://www.quizlet.nl/stories/69817/exchanging-bodies/


    Sorry als het niet origineel is maar ik had een tijdje al zo'n idee en probeer het zo goed mogelijk te schrijven.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    De vriend van mjijn moeder heet Leon en mijn moeder heet Esther xd

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 17:40 ]


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    De vriend van mjijn moeder heet Leon en mijn moeder heet Esther xd


    lololol

    Vester komt van het Latijn en ik vond het een leuk woord dusseh. En Leon, tja. Vond het een leuke naam.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.