• Vandaag heb ik voor het eerst weer een vrolijk gevoel gehad onder dansen. En toen begon ik net te denken aan hoe ik begonnen was, laaaang geleden -like 11 jaar ofzo x'D, ongeveer- En weetje, soms dacht ik van "waar is het blije en leuke gevoel gebleven, van wat ik eerst had?" En ik geloof dat ik het vandaag weer teruggevonden heb :x
    niet uitlachen, want stiekem meen ik dit besst serieus x'D
    haha,

    heb jij ook vandaag iets gevoeld, waarvan je lang dacht dat het "weg" was? :3
    -bij mij was het trouwens nit helemaal weg, ik had het alleen lang niet meer gevoeld :3-

    de liefde die k stiekem voor m'n ex voel,alleen dat hoeft hij nog steeds niet te weten


    If you believe in yourself anything is possible

    nee, dat niet.
    maar ik ken het gevoel.

    Dat is leuk voor je =3

    Neh, ik kan het me niet herinneren...


    Your make-up is terrible

    De magie die de wereld voor mij had als kind. Het lijkt verloren, maar telkens als ik in de Filippijnen kom duikt het weer op. Heel apart.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    Dat is leuk voor je =3

    Neh, ik kan het me niet herinneren...


    T O K I O H O T E L < 3

    Van die vlindertjes in m'n buik.
    waarom weet ik niet.
    want ik vind niemand leuk ofzo.


    Smiling but close to tears.

    Me écht intens blij en gelukkig voelen. Het is lang geleden dat ik me zo blij en gelukkig heb gevoeld.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat van mij is al heel lang weg, alsof ik geen gevoel meer heb. - klinkt erg emotieloos, ik weet het.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 0:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik dacht gisteren terug aan de beginjaren van quizlet. :9~


    All was well.

    Ik ken je gevoel wel. Maar op dit moment heb ik het niet. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vriendschap, dat heb ik de afgelopen jaren niet echt meer gevoeld bij mijn 'vrienden'.


    -

    Architect schreef:
    Ik dacht gisteren terug aan de beginjaren van quizlet. :9~

    Ja, ik ook!:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oh, en ik had ook weer gister het gevoel dat ik heel erg dankbaar ben voor de mensen om me heen. Familie, vrienden, normale ex.. Etc.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik stond gister onder de douche m'n haren te wassen,
    en toen verheugde ik me op vrijdag, want dan hebben we 'n schoolfeest,
    en ik heb me al heel lang nergens meer op verheugt :3


    wth.

    Net nog!
    Ik dacht dat het gevoel voor iemand weg was of veel minder geworden en toen ik hem net zag was het weer helemaal terug en veel erger dit keer!
    En dat ik weer ontzettend trots ben op 4 boys en enorm van ze hou want ze hebben het weer geflikt om een super cover neer te zetten! (:


    dream, dare, fly!