• Ik heb net de hele tijd gehuild.
    Nu voel ik me heel leeg en ik weet niet wat ik moet doen.
    En morgen heb ik spreekexamen Frans en ik wil niet er middenin in huilen uitbarsten of zo. En vrijdag beginnen de examens en ik ga haar echt niet uit mijn hoofd kunnen zetten.
    Ik ben nog nooit zo verdrietig geweest.


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Awwhh.. sterkte.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat is inderdaad verschrikkelijk.
    Veel sterkte!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat is echt klote ;c Sterkte! (flower)
    En succes met je examens, maar als het echt niet gaat kan je ze dan niet inhalen?


    Alis volat propriis.

    Ik weet nog hoe het was toen mijn hond overleedde, we moesten haar ook in laten slapen. Ik was er ook kapot van.

    Sterkte


    "Ignite, my love. Ignite."

    Galleon schreef:
    Dat is echt klote ;c Sterkte! (flower)
    En succes met je examens, maar als het echt niet gaat kan je ze dan niet inhalen?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Aww, wat rot voor je (no_chears)
    Veel sterkte!
    Probeer je nu een beetje te dapperen voor je examens, en dan kan je daarna de tijd nemen om afscheid van hem te nemen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Galleon schreef:
    Dat is echt klote ;c Sterkte! (flower)
    En succes met je examens, maar als het echt niet gaat kan je ze dan niet inhalen?

    Ja, de dag na het laatste examen. Maar ik denk niet dat het dan beter gaat gaan.

    En dankjewel voor jullie lieve reacties <3


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Wandering schreef:
    Awwhh.. sterkte.

    ik weet hoe je je voelt
    5 jaar geleden heeft mijn kat ook een spuitje gehad
    en we hadden m al 10 jaar, dus dat kwam hard aan

    heel veel sterkte (flower)

    Er bestaat niets ergers dan iemand verliezen. D:
    - Sterkte


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Sterkte! Herinner je er zelf aan dat het beter was, omdat hij anders een pijnlijker leven zou lijden. Zo heb ik het ook vol gehouden!

    Oh, wat erg voor je!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Exact een jaar geleden, de nacht van vier op vijf December is mijn lieve kat ook gestorven... Ik leef met je mee.

    Veel sterkte, denk aan de goede momenten die je samen had. <3


    Let the Night embrace you

    AAahhw sterkte meis..

    Ik weet hoe het voelt, alleen mijn hond was drie jaar, en plots kreeg ie een hersenbloeding. En op die dag dat die het kreeg is ie overleden, het is al zes jaar geleden, en soms huil ik nog over hem.. Maar wat Pusheen al zegt,denk aan de goede momenten die je samen had.. Dat doe ik ook


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Sterkte! (flower)

    Heb dat zelf gelukkig nog niet meegemaakt, maar ook mijn hond wordt iedere dag een stukje ouder...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.