• Ik heb net de hele tijd gehuild.
    Nu voel ik me heel leeg en ik weet niet wat ik moet doen.
    En morgen heb ik spreekexamen Frans en ik wil niet er middenin in huilen uitbarsten of zo. En vrijdag beginnen de examens en ik ga haar echt niet uit mijn hoofd kunnen zetten.
    Ik ben nog nooit zo verdrietig geweest.


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Heel veel sterkte (flower)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Awwiee, heel erg veel sterkte, dat is echt heel naar =( Misschien kan je de leraar die je spreekvaardigheid afneemt met een briefje inlichten, of vragen dat iets te verplaatsen? Voor nu zou ik proberen je aandacht een beetje af te leiden door je op die examens te richten, misschien helpt een beetje afleiding wat. Heel veel sterkte <3


    “Love is a contradiction.”

    Zaynatic schreef:
    Sterkte! Herinner je er zelf aan dat het beter was, omdat hij anders een pijnlijker leven zou lijden. Zo heb ik het ook vol gehouden!


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    oh wat rot zeg :l ik heb het ook wel eens meegemaakt :o
    heel veel sterkte (H)


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Gecondoleerd, maar hij zal het nu wel beter hebben <3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wandering schreef:
    Awwhh.. sterkte.


    Here & Now

    Wandering schreef:
    Awwhh.. sterkte.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sterkte )':! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Negligible schreef:
    Dat is inderdaad verschrikkelijk.
    Veel sterkte!


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Ow god, wat kut zeg :(

    Het is nooit leuk als je dieren ziek zijn en uiteindelijk moet laten inslapen. Echt rot voor je :( Helaas ken ik het...
    Denk maar aan de leuke momenten met je hond :)

    Stertke meis!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sterkte.
    Misschien mag je de examens inhalen?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Jullie weten niet hoe veel plezier het me doet dat jullie met me meevoelen en me sterkte wensen! Echt bedankt, daardoor voel ik me beter.
    Ik wou het toch nog even zeggen; mijn spreekexamen Frans is goed gegaan :)


    "Nitwit! Blubber! Oddment! Tweak!"

    Galleon schreef:
    Dat is echt klote ;c Sterkte! (flower)
    En succes met je examens, maar als het echt niet gaat kan je ze dan niet inhalen?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Dat is echt vreselijk! Een jaar geleden moesten we mijn hond ook plots in laten slapen, dus ik weet wat je doormaakt. Huil het er lekker uit en als ik jou was zou ik me dan alsnog gewoon proberen te concentreren op je leerwerk. Veel sterkte en veel suc6 (flower)


    Happy Birthday my Potter!

    Bieberbucks schreef:
    Er bestaat niets ergers dan iemand verliezen. D:
    - Sterkte


    26 - 02 - '16