• Ghehe, ik kwam op school en ik was geloof ik vijf minuten te laat. Ik had geen zin om me te gaan staan verdedigen in het Nederlandslokaal waar ik heen moest dus liep direct door naar de balie. 'Mag ik een te-laatbriefje halen?' de man knikt en schrijft een briefje. ik: 'Telt het ook mee als ik zeg dat het Sinterklaas is en ik nog geen cadeautjes heb gehad?(:' de man kijkt me aan. En zegt: 'Dat is de origineelste die ik gehoord heb, ik geef je dit briefje, maar ik sla het niet op in het systeem en je hoeft ook niet om 8 uur op school te komen morgen.' Woehoe, eerste mazzeltje binnen.

    Ik ga dus zitten bij Nederlands. 'Oké, dit zijn de cijfers: ..., een 10' I was like: *O*

    En bij duits krijg ik te horen dat ik maar vier fout had op een luistertoets, de minste van de hele klas.

    En, en, en, we hadden laatste uur uitval (en we hadden eerste 4 uur vrij :'D)

    Om dit topic nuttig te houden: hoe was jullie dag?(:

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 0:07 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mijne was leeeuk.
    Ik had nieuwe vrienden gemaakt en heb nu een ruim vriendengroepje en heb eindelijk échte vriendinnen die me niet laten vallen. Maar het was ook leuk omdat ik te horen kreeg dat ik morgen maar liefst twee lesuren studie ga hebben. (hoera)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jerusalem schreef:
    Mijne was leeeuk.
    Ik had nieuwe vrienden gemaakt en heb nu een ruim vriendengroepje en heb eindelijk échte vriendinnen die me niet laten vallen. Maar het was ook leuk omdat ik te horen kreeg dat ik morgen maar liefst twee lesuren studie ga hebben. (hoera)


    Aawh, ik ben super blij voor je :'D


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Aawh, ik ben super blij voor je :'D


    Dankjewel!
    En wat voor een leuke dag heb jij gehad! Ik krijg een strafstudie als ik nog een keer te laat ben. De tram kwam te laat en toen ik het op het secretariaat had gemeld geloofden ze me niet snel omdat ik dat "smoesje" al eerder gebruikt heb en kreeg ik nog één kans. xD


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jerusalem schreef:
    (...)
    Dankjewel!
    En wat voor een leuke dag heb jij gehad! Ik krijg een strafstudie als ik nog een keer te laat ben. De tram kwam te laat en toen ik het op het secretariaat had gemeld geloofden ze me niet snel omdat ik dat "smoesje" al eerder gebruikt heb en kreeg ik nog één kans. xD


    Haha, echt wel. Het zat me echt mee(:
    Oehh, mensen moeten gewoon niet zo zeuren, alsof zij nooit te laat komen(bat)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ILOVEELENA schreef:
    Pretty random


    26 - 02 - '16

    Wandering schreef:
    (...)

    Haha, echt wel. Het zat me echt mee(:
    Oehh, mensen moeten gewoon niet zo zeuren, alsof zij nooit te laat komen(bat)


    Inderdaad! Echt zo irritant. Strafstudie is nog erger dan de les van m'n wiskundelerares. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.