• Ghehe, ik kwam op school en ik was geloof ik vijf minuten te laat. Ik had geen zin om me te gaan staan verdedigen in het Nederlandslokaal waar ik heen moest dus liep direct door naar de balie. 'Mag ik een te-laatbriefje halen?' de man knikt en schrijft een briefje. ik: 'Telt het ook mee als ik zeg dat het Sinterklaas is en ik nog geen cadeautjes heb gehad?(:' de man kijkt me aan. En zegt: 'Dat is de origineelste die ik gehoord heb, ik geef je dit briefje, maar ik sla het niet op in het systeem en je hoeft ook niet om 8 uur op school te komen morgen.' Woehoe, eerste mazzeltje binnen.

    Ik ga dus zitten bij Nederlands. 'Oké, dit zijn de cijfers: ..., een 10' I was like: *O*

    En bij duits krijg ik te horen dat ik maar vier fout had op een luistertoets, de minste van de hele klas.

    En, en, en, we hadden laatste uur uitval (en we hadden eerste 4 uur vrij :'D)

    Om dit topic nuttig te houden: hoe was jullie dag?(:

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 0:07 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Haha, wat aardig van die man! :]

    Mijn dag was ook goed, want toen ik op school kwam, bleek dat ik vierde én zelfs vijfde uur vrij had.
    Alleen toen ik thuis kwam en naar mijn cijfers ging kijken werd ik minder blij, een 3,3 voor duits en 5,2 voor wiskunde..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Haha, vet! Aardig van die man!
    Mijn dag was echt superleuk! Ik had vrijgekregen van school om zwarte piet te kunnen spelen met een vriendin en een collega van me. Dus we gingen naar een school (met een Sinterklaas natuurlijk) en gingen daar zwarte piet spelen. Het was echt zo leuk!

    Uhm, eerst had ik verbintenissenrecht en daar snap ik nu nog minder van. Toen had ik tussenuur en gingen we naar de stink subway. Daarna had ik nog hoorcollege burgerlijk procesrecht, waar ik bijna in slaap viel. Ik was om 16.20 thuis ipv 17.50 dus daar was ik zeer gelukkig mee. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ergste dag van mijn leven...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dursley schreef:
    Haha, vet! Aardig van die man!
    Mijn dag was echt superleuk! Ik had vrijgekregen van school om zwarte piet te kunnen spelen met een vriendin en een collega van me. Dus we gingen naar een school (met een Sinterklaas natuurlijk) en gingen daar zwarte piet spelen. Het was echt zo leuk!


    Oehh, dat lijkt me zó awesome. Ik heb echt altijd al zwarte piet willen spelen. Dat is gewoon echt een kinderdroom van me. Ghehe.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik had twee uur Sinterklaas en dat was wel leuk
    En ik had een uur uitval
    Alleen hagelde en kei en keihard toen ik naar huis fietste


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had En - tussenuur - Ec - tussenuur - Du.
    Had niet zo een zin in Duits, dus heb gezegd dat ik drie tussenuren had, mocht ik gaan na economie, hahaha.
    En toen zat daar lekker mijn vriendje nog <3
    Om 2 uur rijles gehad
    Nog een cadeau voor mn pa ingeslagen.
    Toen gehuiswerkt en net dominos gegeten :D


    Life is hard and then we die

    Pretty random


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doodsaai.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 19:30 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Kattenkruid schreef:
    Ik had twee uur Sinterklaas en dat was wel leuk
    En ik had een uur uitval
    Alleen hagelde en kei en keihard toen ik naar huis fietste


    Ja, dat had ik ook. Op de heen en terugweg, maar dat denk ik gewoon even weg(bloos)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ehmm, nee mijn dag was niet echt wauw. School 1-6, wel gezellig ik ben eindelijk weer uit mn chaggerijnigheid gestapt na een week zitten zeuren ofzo. En toen door de keiharde regen door naar huis, maar zometeen naar de film met mn zus. (=


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Saaaaaaaaaaai.


    -

    Vreselijk, afschuwelijk, afgrijselijk, echt.


    your eyes are like stars in the night.

    Saai, omdat ik de hele dag ziek in bed lag.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    mijn dag was vreselijk, maar ik ben blij voor je dat die van jou wel goed was


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see