• Ghehe, ik kwam op school en ik was geloof ik vijf minuten te laat. Ik had geen zin om me te gaan staan verdedigen in het Nederlandslokaal waar ik heen moest dus liep direct door naar de balie. 'Mag ik een te-laatbriefje halen?' de man knikt en schrijft een briefje. ik: 'Telt het ook mee als ik zeg dat het Sinterklaas is en ik nog geen cadeautjes heb gehad?(:' de man kijkt me aan. En zegt: 'Dat is de origineelste die ik gehoord heb, ik geef je dit briefje, maar ik sla het niet op in het systeem en je hoeft ook niet om 8 uur op school te komen morgen.' Woehoe, eerste mazzeltje binnen.

    Ik ga dus zitten bij Nederlands. 'Oké, dit zijn de cijfers: ..., een 10' I was like: *O*

    En bij duits krijg ik te horen dat ik maar vier fout had op een luistertoets, de minste van de hele klas.

    En, en, en, we hadden laatste uur uitval (en we hadden eerste 4 uur vrij :'D)

    Om dit topic nuttig te houden: hoe was jullie dag?(:

    [ bericht aangepast op 17 april 2016 - 0:07 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Neutraal?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Madge schreef:
    Neutraal?


    En toen quotte ik zómaar ineens jouw reactie. En toen was het jouw beste dag in dagen*O*

    Eigendunk? Neuhh.. Hoe kom je er bij?(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    oh was wel leuk hoor [:
    een aardig klasgenootje ging mee in een tussenuur en ik heb in de middag samen met een vriendin de paardjes uitgelaten


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Opgelucht (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Had de hele dag last van mijn tand. Kon bijna niks eten daardoor.
    Ik had een heel moeilijke toets en ik moest een 'dialoog' alleen doen omdat we met 15 in de klas zijn --'
    FML


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Een gewone dag...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Best lang, maar één pluspunt: ik heb een jongen een welverdiende klap gegeven omdat hij me niet aardig behandeld heeft (bloos)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ILOVEELENA schreef:
    Pretty random


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn dag was perfect, gewoon omdat ik vandaag met Nikki samen was. Maakt niet uit dat ze al om 2 uur weg ging. Daarna heb ik zulke lieve smsjes gekregen, ik ben zo gelukkig. Oooh wat had ik toch een heerlijke dag en een geweldig weekend. Gewoon perfect <3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Woeh, dat is een mazzeldag (:
    Mijn dag was ook wel leuk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wandering schreef:
    (...)

    En toen quotte ik zómaar ineens jouw reactie. En toen was het jouw beste dag in dagen*O*

    Eigendunk? Neuhh.. Hoe kom je er bij?(:

    Ik ben zenuwachtig, dus ik voel me een beetje raar. :')
    Maar thanks voor je quote, haha. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Toen ik vanochtend wakker werd stond mijn schoen midden in de woonkamer met een kadootje er in! =D
    Het was maar een chocoladeletter, maar ik vond het super leuk., ;x
    en school was gewoon, ja., kut.,
    en ik ging daarnet naar de sportschool en we kregen spinningles van ZwartePiet en daarna een pietendiploma., xd
    Dus, mijn dag was nog niet zo vreslijk., ;3

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 21:26 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn dag was normaal.
    Zoals altijd praat ik wat met die Swaggers uit de klas. meestal donker gekleurden. ;D
    We praten alleen in de klas. -En als we elkaar zien ofzo op de speelplaats. Wat dus best onmogelijk is, als zij aan de totaal andere kant gaan lopen swaggen.- Dat 4 lesuren lang. Dan naar huis om te studeren. D:
    Als je het zo bekijkt, wat een saai levenloos leven ;o


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Spinal schreef:
    Toen ik vanochtend wakker werd stond mijn schoen midden in de woonkamer met een kadootje er in! =D
    Het was maar een chocoladeletter, maar ik vond het super leuk., ;x
    en school was gewoon, ja., kut.,
    en ik ging daarnet naar de sportschool en we kregen spinningles van ZwartePiet en daarna een pietendiploma., xd
    Dus, mijn dag was nog niet zo vreslijk., ;3


    Aawh, dat is echt lief
    &
    Ik zou echt stuk gaan. Haha x'd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik had vrij_O_ Na het 5e uur waren we vrij, omdat het sinterklaas was. En het 1e en 3e uur ben ik sowieso al vrij. 2e en 4e uur vielen uit ivm met een uitje. En mijn 5e uur had ik afgelopen vrijdag verplaatst. En toen was ik vrij :'D


    To live would be an awfully big adventure