• [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 11:05 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Lijkt me niet, als het een oefening is. Als het een echte toets is, dan wel. Ik heb nog geen examens, dus ik kan je niet helpen. Sorry.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ja, dat hebben ze volgens mij wel


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik weet eigenlijk niet eens wat een voorexamen is. Kan je dit niet aan je mentor of zo vragen?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Als je een cijfer voor krijgt en die veel meetelt dan misschien nee.
    Maar volgens mij is het niet verplicht.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bij ons dreigden ze er ook altijd mee.
    En volgens mij kan dat wel ja


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, volgens mij mag dat. (no_chears)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tempesta schreef:
    Ik weet eigenlijk niet eens wat een voorexamen is. Kan je dit niet aan je mentor of zo vragen?

    Een voorexamen is gewoon een examen voor de grote examens eigenlijk beginnen. Dat is dan meestal spreken of luisteren, omdat je dat niet kan doen met andere klassen erbij.
    Van Engels is het een schrijfexamen. Een dagboekfragment schrijven.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ja, dat mag. Als wij geen hart wouden ontleden in het examenjaar, mocht je het biologie-examen niet eens in. En die mensen zijn er genoeg geweest, allemaal gezakt. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik weet het ook niet.
    Wij mogen in het laatste semester geen mondeling afleggen zonder wij onze testen bij hebben (moeten ze indienen, ander hebben we nul voor mondeling-- dan moeten we naar huis en terugkeren met dat mapje te gaan halen, ik hoop het niet te vergeten want ik heb geen zin om vier uur door en terug onderweg te zijn)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja, dat kan bij de echte examens ook toch?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the