• Heey!!

    Een nieuw filmpje van mijn zingen, dit filmpje heb ik vandaag opgenomen en heb dit nummer vandaag voor het eerst gezongen. Het begin van het nummer wist ik gelukkig wel maar in het midden raakte ik het spoor even kwijt zoals jullie kunnen zien , sorry daarvoor!!:( Op het eind komen de hoogste noten en een vriendin van mij die het filmde begon te lachen, waardoor het ook heel even mis liep maar gelukkig heb ik hem toch nog kunnen proberen !



    Liefs, Anna

    :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 22:27 ]

    kind.. wtf.. zo goed.
    Kun je ook dingen zoals dit of dit zingen? ;o idk maar ik vind dat je daar ook wel een stem voor hebt. Zo'n liedjes die je in LotR ofzo ook hoort. OMG ZOALS DEZE.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 14:10 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Omfg, mag ik je handtekening alvast? Prachtige stem.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Anna, je moet 'ns Enya gaan zingen 8) Wil je dat voor me doen? *O*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hound schreef:
    kind.. wtf.. zo goed.
    Kun je ook dingen zoals dit of dit zingen? ;o idk maar ik vind dat je daar ook wel een stem voor hebt. Zo'n liedjes die je in LotR ofzo ook hoort. OMG ZOALS DEZE.


    OMG, dis echt gewoon OMG, dat eerste nummer van Now we are free, das mijn lievelings nummer :| en die kies jij nu uit wahaha

    GE-WEL-DIG haha, bedankt! of ik dat trouwens kan zingen, I don't know:X

    Whirlybird schreef:
    Anna, je moet 'ns Enya gaan zingen 8) Wil je dat voor me doen? *O*


    Oh yes, yes, PLEASE. o.o I would tottally love that.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Echt, neem contact op met de disney studio's. Misschien mag je dan wel een stem inspreken/zingen _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Je zingt goed, maar oefen in het vervolg iets meer voordat je zingt zodat de de draad niet kwijtraakt halverwege (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wauw! Echt heel mooi.

    Dankje:$:X

    Je hebt inderdaad een echte Disneystem, wow. ;$


    Has no one told you she's not breathing?

    Wauw. Ik kreeg hier echt kippenvel van. Jij kan PRACHTIG zingen. C'mon, doe iets met die stem!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Je moet zeker ook eens within temptation zingen!
    En inderdaad iets doen met Disney, daar is je stem echt voor gemaakt! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Zou je "Green Finch and Linnet Bird" (ofzo?) van Sweeney Todd willen coveren en mij de link willen sturen? :]
    Jij zingt echt héél mooi.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Olivesoul schreef:
    Je hebt typisch een Disney stem, prachtig (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind je heel mooi zingen als je je kopstem gebruikt, maar anders heb je inderdaad een kinderstemmetje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.