• Heey!!

    Een nieuw filmpje van mijn zingen, dit filmpje heb ik vandaag opgenomen en heb dit nummer vandaag voor het eerst gezongen. Het begin van het nummer wist ik gelukkig wel maar in het midden raakte ik het spoor even kwijt zoals jullie kunnen zien , sorry daarvoor!!:( Op het eind komen de hoogste noten en een vriendin van mij die het filmde begon te lachen, waardoor het ook heel even mis liep maar gelukkig heb ik hem toch nog kunnen proberen !



    Liefs, Anna

    :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 22:27 ]

    Zeg alsjeblieft dat je iets gaat doen met zo'n geweldige stem. D;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind deze in tegenstelling tot je andere covers een stuk mooier! Ga zo door!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    zoo mooi, het is niet mijn normale muzieksmaak maar het is echt mooi man ik zit hier vol bewondering te luister, oeff me zus komt al naast me staan, zegt ze, :"woow wat een mooie stem heeft dat meisje"


    Be who you wanna be.

    Unnoted schreef:
    Zeg alsjeblieft dat je iets gaat doen met zo'n geweldige stem. D;


    There's power in the words you whisper.

    Ik vind dat je erg mooi kan zingen, zeker doen! En ik wacht nog met smart tot je eens een bekend liedje gaat doen, iets dat ik ken, want daar ben ik ook erg benieuwd naar =D


    “Love is a contradiction.”

    Aaawh bedankt allemaal:$

    Ik durf er eigenlijk niks ermee te doen haha, best stom maar ik word al zenuwachtig voor zo'n simpele camera ! Dus ik wil niet weten hoe het is als ik echt voor mensen sta.....:|

    Ps; kan deze topic hier blijven op stamcafé of kan hij beter "muziek" ?

    JIJ HEBT EEN DISNEY STEM! echt sirieus! ik ben zo jaloers!!!
    O.O


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Woow.. Jouw stem! D:


    26 - 02 - '16

    Je hebt typisch een Disney stem, prachtig (:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Olivesoul schreef:
    Je hebt typisch een Disney stem, prachtig (:


    None but ourselves can free our minds.

    Moet ik je opgeven voor the Voice, of doe jij het? (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind het niet zo mooi eigenlijk, maar dat komt door het nummer. Ik vind dat je een mooie stem hebt, mooi hoog.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Gelukkig ben ik gek op Disney haha xD Bedankt allemaal !

    maar kan iemand mij vertellen waar deze topic et beste onder valt? Stamcafé of muziek?

    Olivesoul schreef:
    Je hebt typisch een Disney stem, prachtig (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Sowieso muziek, maare, ik vind je stem echt té kinderlijk. Als je nu een negen of tien jarige was, misschien zelfs achtjarige, zou ik dit nog enigszins kunnen begrijpen, maar achtien dat was het toch? niet. Sorry. En, je moet echt iets doen aan je titels. Het is ik zing, niet ik zingen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 14:09 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz