• Sorry mensen, Erieka heeft weer iets te zeuren. :W
    Vandaag is m'n oma langsgekomen, ze blijft ook logeren enzo. Allemaal heel leuk en aardig, ik vind het ook leuk dat ze er is, maar ze bemoeid zich praktisch overal mee. Als mijn moeder bijvoorbeeld zegt dat ik iets moet doen zeg ik gewoonlijk dat ik het 'zo meteen' wel doe, dat zijn mijn ouders van mij gewend. Maar als ik het dan binnen 5 minuten niet gedaan heb gaat mijn oma zeuren dat ik het wel moet doen enzo. Tijdens het eten begint ze de hele tijd over het feit dat 'de jeugd van tegenwoordig' veel te veel op de laptop en dergelijke zit, dat het 'vroeger' veel beter was enzo. Ik kan me daar zo kapot aan ergeren! Zodra we dan over vriendjes of zo beginnen, haalt zij gelijk allemaal fragmenten uit de bijbel erbij. Ik ben dan ook christelijk opgevoed, ik noem mezelf niet meer christelijk omdat ik eigenlijk niet meer geloof, maar ik erger me hier kapot aan. En dan wordt er ook nog van mij verwacht dat ik beleefd reageer enzo.
    Sorry voor m'n gezeur, maar ik zit hier hartstikke chagrijnig te zijn omdat ik me er zo kapot aan erger. :((


    26 - 02 - '16

    Madge schreef:
    (...)
    Over hoe seksistisch hij wel niet is? :'D
    Dan stem ik in met je oma. :Y)


    Nee, over dat hij zogenaamd deed alsof hij boven mijn stiefvader stond en bijdehand en gewoon dat hij een nare jongen was geworden ofzo. Ik weet de details niet meer, but it was pissing me off >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Madge schreef:
    That sucks. (no_chears)
    Ik heb een hippe oma. ^^


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    mijn oma vind dat ik nog hoor rond te lopen in een bloes met kant eraan tot boven toegeknoopt en een rok tot over mijn enkels. Sinds dat ze dat zei ga ik er altijd heen in een openhangend hemd, een jeansbroek en sneakers. Alleen al om op der zenuwen te werken :Y) mijn andere oma is best lief en hip.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Madge schreef:
    That sucks. (no_chears)
    Ik heb een hippe oma. ^^


    comfort in c h a o s

    Ik kan me inleven.
    Veel succes met het doorkomen van de tijd!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik kan me inleven.
    Veel succes met het doorkomen van de tijd!


    Thanks, dat zal ik wel nodig hebben.


    26 - 02 - '16

    Wees blij dat jij een oma heb van mijn moeders kant is overleden en de anderen woon \t in een ander land


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Gelukkig heb ik een superaardig omaatje:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Wow, dan heb ik wel gelukkig met mijn oma's. De ene vind het niet erg wat ik doe zolang ik maar gelukkig ben, ze vind het waarschijnlijk ook niet erg met wat voor soort jongen ik thuis kom hoewel ze het waarschijnlijk ook niet erg zou vinden als ik met een meisje zou thuis komen zolang ik maar gelukkig ben met hem of haar. En mijn andere bemoeit zich niet met me


    Physics is awesome

    herkenbaar,

    mijn oma is roemeens ^^,
    die begint erover dat ik veel te veel binnen zit,
    en ik veel te veel automatisch gaat en alles.
    ze is echt superlief. en heel chill.
    maarja dat krijg je als je deels zigeuner bent (:

    me andere oma is supertoff komt assume kleren bij hema en die shit


    Be who you wanna be.

    Taize schreef:
    Das rot.
    Mijn oma is heel aardig, maar ze is - net als mijn moeder - wel wat overbeschermend.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Zo was mijn oma ook, zat ze te zeuren over hoe ik mijn brood moest eten -.-


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn ene oma is dood en mijn andere oma is best wel irritant, maar wel lief hoor, al heb ik het dan meer op mijn opa. Mijn opa is echt super hip, download alles voor me en zit de halve dag achter een van zijn computers dus daar zeurt hij ook niet over(banana)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Mijn oma draagt wel "Hippe"kleren , maar ze is gewoon heel vaag .
    En heeft nog al veel familie probleempjes gehad. Lang verhaal lang geleden.:'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Endure schreef:
    Wees bliuj dat je een oma hebt.

    De meest gehate opmerking die je maar kan krijgen :W.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."