• Zonet had mijn zusje een echt schrikmoment.

    We waren even iets met het tablet aan het doen, zei vroeg om een muis. Ik dacht dat ze om een levende vroeg dus haalde ik er eentje uit de bak en ging naast haar zitten met de muis in m'n handen. Ze schrok zich dood!xD Grappig om te zien. Maar ze wou duidelijk geen levende maar zo'n computermuis.

    Hebben jullie wel eens iets mee gemaakt waar je heel erg van moest schrikken?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Tijdens een les Engels zag ik plots dat er een enorm grote spin bij mijn tafel zat, ik schrok me helemaal kapot en heb de hele les zo ver mogelijk naar achteren gezeten als maar kon totdat een jongen uit mn klas dat vieze beest eindelijk had weggehaald, ik heb er nog een trauma aan (cat)


    “Love is a contradiction.”

    Van die "when you see it, you'll shit brix" dingen vind ik nu doodeng, omdat er ooit een gif was dat je er helemaal naar gaat zoeken, komt er opeens zo'n gast met een pannekoek in beeld x'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ja, dat was afgelopen week, toen ik in de badkamer stond en het raam ineens kapot knalde (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    haha dit vind ik nou leuk. bij ons zat er een spin van een potloodpuntje groot op de tafel achter me. zij en dat meisje ernaast begonnen te gillen. we hebben 17 meiden en begonnen alleemaal te gillen maar waarom. de spin. de 8 jongens allemaal lachenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Fayan schreef:
    Ja, dat was afgelopen week, toen ik in de badkamer stond en het raam ineens kapot knalde (cat)


    Zomaar? Eng!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik trok de deur dicht, maar hij ging met een gigantische klap dicht (door de wind ofzo, weet je wel?). En dat had ik niet verwacht. Ik had toen een mini-hartaanval.


    OTP: won't stop 'till we surrender...