• Ik heb vandaag eindelijk een badmintonwedstrijd gewonnen en ik heb een nieuw boek van de Gone serie gekocht. Nu ben ik dus helemaal blij.
    Hebben jullie vandaag iets gedaan/gekregen wat je blij maakte?


    26 - 02 - '16

    Op de bank hangen met mijn neefjes (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Chocola. :Y)


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Zie mijn topic :Y)
    One Direction CD + book


    Not all those who wander are lost.

    Yoghurt, zodat ik met mijn keel nog íéts kan eten *O*


    Let it come and let it be

    GEEF DAT BOEK HIER. Ik moet die Gone-serie echt eens gaan lezen, maar ik heb geen geld, en de bieb is 22 km bij me vandaan en als ik uit school kom (die 6km daarvandaan is) heb ik nooit tijd om daar nog heen te gaan, omdat ik altijd pas om 4 uur uit ben. En mijn OV-Chipkaart is al stuk sinds ik hem besteld heb D:. Het heeft gewoon niet zo mogen zijn.

    Maar ik heb mijn Engels short-story helemaal af en ik ben er super tevreden over(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Tekenles was héél leuk, alleen moet ik nu eigenlijk aan het leren zijn. :c


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nee, eigenlijk niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb hakken gekocht voor gala, ik kan er niet op lopen maar ik heb nog precies 19 dagen om dat te leren :Y) Ik hoop alleen dat mijn moeder ze goed vind.

    GONE! :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Starkiller schreef:
    Ik heb hakken gekocht voor gala, ik kan er niet op lopen maar ik heb nog precies 19 dagen om dat te leren :Y) Ik hoop alleen dat mijn moeder ze goed vind.

    Hoe hoog is die hak?:3


    Let it come and let it be

    Ik ga vanavond naar mn vriend. Daar ben ik super blij om aangezien we het niet makkelijk hebben deze tijd..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb 2 paar nieuwe ballerina's en ik ga eindelijk mijn vriend zien. Na hem zo lang te moeten missen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Famine schreef:
    Chocola. :Y)


    comfort in c h a o s

    Ik heb een tablet gekocht en vanavond ga ik naar mijnu vader toe om sinterklaas te vieren! =D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Schurfie schreef:
    Ik heb een tablet gekocht en vanavond ga ik naar mijnu vader toe om sinterklaas te vieren! =D


    Oee, supertof.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.