• En dit is het resultaat;



    Dit is gemaakt met mijn nieuwe tablet, waar ik net mee begonnen ben.. ben ook maar net bezig met tekenen lol. Maar zelf vind ik het niet slecht ofzo. x'] Al zie ik nu wel wat punten wat ik kan verbeteren.. als jullie trouwens raden wie dit zijn, dan ben je awesome en krijg je een banaan van me. :'D nouja niet echt, maar doe maar alsof oke.

    What do you think? D:


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Voor een beginner vind ik het goed, alleen de verhoudingen kloppen niet denk ik, dat poppetje in zijn armen is wel heel klein vergeleken bij die gozer...

    Anyway ik zou het niet beter kunnen (A)


    dream, dare, fly!

    Wel, aan je naam te zien denk ik dat het mister Crepsley met de jonge Darren is? :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    xZAYNx schreef:
    Voor een beginner vind ik het goed, alleen de verhoudingen kloppen niet denk ik, dat poppetje in zijn armen is wel heel klein vergeleken bij die gozer...

    Anyway ik zou het niet beter kunnen (A)

    Dat 'poppetje' is een jongen van like.. ohnee, 16, en hijzelf is bejaard. x'D

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 20:45 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik zal het je niet nadoen :3
    Best wel cool..
    en het deed mij denken aan harry potter, maar dat kan niet xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Tempesta schreef:
    Wel, aan je naam te zien denk ik dat het mister Crepsley met de jonge Darren is? :'D

    JAHAA. Goedzo. -geeft je een banaan- :']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Larten schreef:
    (...)
    JAHAA. Goedzo. -geeft je een banaan- :']

    - huppelt blij rond met banaan -
    Goed gedaan, trouwens (: De proporties zijn inderdaad nog niet helemaal juist, maar verder ziet het er al heel goed uit. En je naam is cool 8) -random info -


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    - huppelt blij rond met banaan -
    Goed gedaan, trouwens (: De proporties zijn inderdaad nog niet helemaal juist, maar verder ziet het er al heel goed uit. En je naam is cool 8) -random info -

    Oke, dan zal ik even sleutelen aan de tekening. ^^

    Haha thanks 8D -team crepsley-


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    *sees picture* .. It's Crepsley!

    Ik zou het niwt kunnen hoor *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind hem goed gelukt voor de eerste keer!
    Ik moet zelf ook maar eens op de computer gaan tekenen. Ik heb al een tablet, maar ben nog niet begonnen x]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Escritura schreef:
    *sees picture* .. It's Crepsley!

    Ik zou het niwt kunnen hoor *O*

    YEAH maar wel een beetje verneu- ik bedoel.. err een ander woord.. verminkt/raar? ja dat ja. :'3

    & heus wel 8D even wat schetsen en je bent er zo x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”