• Hi :3 Ik heb nu WhatsApp, en mijn vriendje heeft dat nu ook gedowload zodat we dus kunnen praten ;d Alleen, hij is de heletijd bang dat hij op betaald internet gaat, terwijl hij thuis gewoon wifi heeft. En hij kan dat niet checken omdat hij abo heeft. Maargoed, als je je wifi aan hebt staan kan het toch nooit zo zijn dat je op betaald internet gaat? En als je uit je wifi zone gaat springt hij toch ook niet automatisch op betaald, maar dan werkt 'ie toch gewoon niet meer? xd

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Alis volat propriis.

    Dat kun je als het goed is zien aan het icoontje waarmee je internet hebt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Dat kun je als het goed is zien aan het icoontje waarmee je internet hebt.

    Ja klopt, en hij ziet die inderdaad, maar als hij gewoon buiten zijn wifi niet op WhatsApp drukt is er toch niks aan de hand? ;o


    Alis volat propriis.

    Als niemand hem een bericht stuurt als hij buiten de wifi zone is, dan is er niks aan de hand.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 20:49 ]

    NightBreeze schreef:
    Als niemand hem een bericht stuurt als hij buiten de wifi zone is, dan is er niks aan de hand.

    Het is toch sowieso als hij dat berichtje niet opent, dat er niks aan de hand is? ;3


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Het is toch sowieso als hij dat berichtje niet opent, dat er niks aan de hand is? ;3


    Hij ontvangt het wel, en dat is ook via mobiel internet.

    NightBreeze schreef:
    (...)

    Hij ontvangt het wel, en dat is ook via mobiel internet.

    Oh, da's raar, als iemand een berichtje naar mij doet op WhatsApp en ik zit niet op wifi krijg ik dat niet binnen, totdat ik weer op wifi zit, dan pas krijg ik hem ;o


    Alis volat propriis.

    Ik dacht dat Whatsapp gewoon altijd gratis was?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Ik dacht dat Whatsapp gewoon altijd gratis was?

    Nee buiten wifi niet denk ik, als je het ook echt aanklikt enzo, dat heb ik ook dat hij dan met internet verbind, maar op wifi is het wel gratis ;o


    Alis volat propriis.

    Ik heb heel vaak dat ik op de Wifi gewoon thuis zit. Alleen dat hij dan uitvalt, dan moet ik hem gewoon alleen aanzetten enzo. Alleen ik kan niet op betaald internet, dat is toen ik hem kocht uitgezet. Dus misschien als hij daar zeker van wilt zijn dat hij dan even langs een winkel moet om te kijken of het bij zijn telefoon ook uitgaat? Dat je telefoon dus niet meer op betaald internet kan zitten.

    Taubenfeld schreef:
    Ik heb heel vaak dat ik op de Wifi gewoon thuis zit. Alleen dat hij dan uitvalt, dan moet ik hem gewoon alleen aanzetten enzo. Alleen ik kan niet op betaald internet, dat is toen ik hem kocht uitgezet. Dus misschien als hij daar zeker van wilt zijn dat hij dan even langs een winkel moet om te kijken of het bij zijn telefoon ook uitgaat? Dat je telefoon dus niet meer op betaald internet kan zitten.

    Goed plan, dat doe ik dan ook haha ;3


    Alis volat propriis.