• RE: Wedstrijd
    Je mag beginnnen! Veel succes =)

    Hello lieve quizletters, ik mag mijn eigen quizwedstrijd starten.Ik ben op zoek naar een 10 à 15 tal enthousiaste deelnemers en 2 juryleden, die me zullen bijstaan bij het maken van keuzes. Deze wedstrijd zal bestaan uit een 15 tal uiteenlopende opdrachten. Na elke opdracht valt ook telkens 1kandidaat af, uiteindelijk blijft dan 1 winnaar over. Dit klinkt allemaal heel leuk, maar wat kunnen jullie nu precies winnen?
    Heel simpel:
    3e plaats: 1 week reclame
    2e plaats: 2 weken reclame
    1ste plaats: SPOTLIGHT + 3 weken reclame

    Wanneer een deelnemer wegens ziekte of drukte van het school zijn opdracht niet op tijd kan inleveren, krijgt hij maximum 3 dagen uitstel. Wanneer de deelnemer zijn opdracht te laat - of zelfs helemaal niet inlevert, zonder te waarschuwen, wordt hij uit de wedstrijd gezet.


    Wil je je graag inschrijven? Gelieve dan dit even in te vullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Als je je wil inschrijven als jurylid, gelieve dan een motivatie te geven.
    Deelnemers:
    Elise-Cockney
    Evelien-RadiateLove
    Juryleden:
    Eva-xlufjoetoe


    De opdrachten volgen in dit topic:
    Opdracht 1
    Heel simpel! Je verzint zelf een quiz, over een onderwerp dat je aanspreekt. Er moeten minimum 3 vragen zijn, minimum 3 antwoorden en minimum 3 uitkomsten. De rest ligt geheel in jullie handen.
    Inleveren op: deze datum wordt bekend gemaakt, als ik voldoende deelnemers heb.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 19:35 ]


    Take a look in a writers sool

    Lijkt me wel leuk

    Naam: Elise
    Leeftijd: 19


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik wil wel jury zijn

    Naam: Daphne
    Leeftijd: 14


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Ik doe wel mee (:

    Evelien,
    16 jaar (:

    En mag die eerste opdracht een al-bestaande quiz zijn?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hoe lang heb je ongeveer de tijd om een opdracht te maken? =D


    “Love is a contradiction.”

    RadiateLove schreef:
    Ik doe wel mee (:

    Evelien,
    16 jaar (:

    En mag die eerste opdracht een al-bestaande quiz zijn?


    Als die al-bestaande quiz van jou is, dan mag je die zeker als eerste opdracht gebruiken. Geen probleem ;d


    Take a look in a writers sool

    Arabian schreef:
    (...)

    Als die al-bestaande quiz van jou is, dan mag je die zeker als eerste opdracht gebruiken. Geen probleem ;d

    Okidoki (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Libertad schreef:
    Hoe lang heb je ongeveer de tijd om een opdracht te maken? =D


    Normaal gezien heb je één week de tijd om een opdracht uit te voeren, dit hangt er wel van af hoe groot de opdracht is ;d


    Take a look in a writers sool

    Specter schreef:
    Ik wil wel jury zijn

    Naam: Daphne
    Leeftijd: 14


    Kan je een specifieke motivatie geven, waarom jij jurylid wil zijn. Dankje ;d


    Take a look in a writers sool

    Jurylid please :')

    Naam: Eva
    Leeftijd: 13
    Motivatie: Ik help graag mensen en geef ze graag tips. Ook heb ik hierin al wat ervaring door het zijn van jurylid in andere wedstrijden. Misschien moet je ook weten dat ik niemand afkraak (vb. 'het trok nergens op'), maar dat ik wel zeg wat ik ervan vond, of dat nu positief of negatief is. Verder houd ik gewoon van jurylid zijn bij wedstrijden, gewoon omdat dat een leuk gevoel geeft.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 19:29 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Jurylid please :')

    Naam: Eva
    Leeftijd: 13
    Motivatie: Ik help graag mensen en geef ze graag tips. Ook heb ik hierin al wat ervaring door het zijn van jurylid in andere wedstrijden. Misschien moet je ook weten dat ik niemand afkraak (vb. 'het trok nergens op'), maar dat ik wel zeg wat ik ervan vond, of dat nu positief of negatief is. Verder houd ik gewoon van jurylid zijn bij wedstrijden, gewoon omdat dat een leuk gevoel geeft.


    Dankje ;d Jij mag in de jury zetelen. ;d


    Take a look in a writers sool

    Oooh ik wil! ;d
    Naam: Dirkje
    Leeftijd: 15

    2000e post, bam. (':

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 21:48 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Arabian schreef:
    (...)

    Dankje ;d Jij mag in de jury zetelen. ;d



    Bedankt!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Leuk :D.

    Naam: Savanna
    Leeftijd: 14 jaar

    En nog 1 vraagje? Kan ik die opdracht al inleveren, of moet het op een bepaalde dag?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Naam: Jane
    Leeftijd: 16

    Jeeh eindelijk weer een quizwedstrijd :D


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Naam: Erica
    Leeftijd: 18

    Het kan zijn dat ik plotseling stop, want 1 week per opdracht is voor mij wat weinig. Ik waarschuw gewoon op voorhand. Ik heb in januari examens en ik heb daar enkel de kerstvakantie voor om te leren. En ik heb geen zin om mijn examens te verkloten vanwege dat ik teveel achter de pc zit. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury