• Voor de finale tussen Kreacher en Liberacorpus hebben we de cijfers voor deze opdracht plus de cijfers voor de voorgaande opdrachten opgeteld en door vijf gedeeld.
    Kreacher: (9.25+9.25+8.5+8.0+8.25):5= 8.65
    Liberacorpus: (7.75+8.75+7.75+8.5+9.25):5= 8.5
    Kreacher is de winnaar!


    Quintessence schreef op 6 okt 2011 - 13:41:
    Heej,
    Dan heb je bij deze toestemming om de themawedstrijd te beginnen. Wil je mij de link van het topic even sturen?
    x


    Aloa :'D
    Mags en ik hebben toestemming gekregen om onze Honger spelen van Quizlet Themawedstrijd te openen.

    Wij zoeken:
    # 12 - 24 tributen

    Deelnemers:
    - Kreacher #1 #2 #3 #4 #5
    - Liberacorpus #1 #2 #3 #4 #5


    Uitslag:
    - Kreacher #1 (9.0+9.5):2= 9.25 #2 (9.0+9.5):2= 9.25 #3 (8.5+8.5):2=8.5 #4 (8.0+8.0):2= 8.0
    - Liberacorpus #1 (7.0+8.5):2= 7.75#2 (9.0+8.5):2= 8.75 #3 (7+8.5):2= 7.75 #4 (8.5+8.5):2= 8.5


    Afvallers:
    - Prim
    - Translate #1 niet ingeleverd
    - Abernathy #1 niet ingeleverd
    - MissDior #1 niet ingeleverd
    - Blueblood#1 niet ingeleverd
    - iPotter #1 niet ingeleverd
    - Fae #1 niet ingeleverd
    - Schneider #1 niet ingeleverd
    - Roux #2 niet ingeleverd
    - Maeleena #2 niet ingeleverd
    - CrispsPink#2 niet ingeleverd
    - Fayan #2 afgevallen
    - Kiara2 #2 afgevallen
    - BlondDevil #3 afgevallen
    - LoganHLover #3 afgevallen
    - Spotgaai #4 afgevallen



    Juryleden:
    # Cinna
    # Morphling


    Prijzen:
    Eerste plaats: 25 credits + Eer
    Tweede plaats: 15 credits + Eer
    Derde plaats: 7 credits + Eer


    De eerste opdracht:
    In het boek ‘Vlammen’, waarin de 3e kwartkwelling bekend word gemaakt, stapt er een man met een doos enveloppen naar voren, gesorteerd en genummerd. Katniss bedenkt zich ze dus dat er al ontzettend veel kwartkwellingen zijn bedacht, aan jullie de taak dus!
    Verzin een kwartkwelling, wees zo origineel mogelijk. Je omschrijft het idee dus, als het vooral om de arena gaat, kan je eventueel foto’s opzoeken en gebruiken.
    Minimaal aantal woorden: 600, geen maximaal aantal woorden. Succes!
    DEADLINE: Maandag 17 oktober, 23:99


    De tweede opdracht:
    In de Hongerspelen trilogie gaan er vele personages dood. Stel je voor, je kan één iemand zijn leven redden, maar daarvoor moet er een ander dood. Maak een verhaal dat bij de verhaallijn van de boeken past waar je laat zien welk personage je laat leven en er een ander dood gaat. Minimum woorden: 700.
    Stuur de link naar het hoofdstuk naar beide juryleden. Succes!
    DEADLINE: Donderdag 3 november, 23:59


    De derde opdracht:
    Iedere tribuut heeft een speciaal soort districtsaandenken, iets dat hun doet denken aan thuis. Zo heeft Katniss haar speld, heeft Peeta in Catching Fire een ketting en heeft Rue haar ketting. Wat zou jouw districtsaandenken zijn?
    Dit mag een voorwerp van jezelf zijn, je mag ook zelf iets maken of gewoon iets tekenen.
    Maak er ook een korte beschrijving bij waarom je dit voorwerp kiest, circa 300 woorden.
    Stuur de link van je creatie naar beide juryleden!
    DEADLINE: Woensdag 23 november, 23:59


    De vierde opdracht:
    Elke arena ziet er anders uit, wordt er door Katniss verteld. Stel je voor; je bent een spelmaker en hebt de vrije keus om een arena te ontwerpen! Wees creatief en maak een arena. Dit kan je doen door zelf filmpjes te maken, foto's te maken of van internet te halen en te bewerken of een tekening. Maak een korte beschrijving van 200 – 500 woorden bij je arena ontwerp.
    Stuur de link naar het hoofdstuk naar beide juryleden!
    DEADLINE: Maandag 12 December, 23:59


    De vijfde opdracht:
    Een luidde knal weerklinkt er in de arena, weer een dode. Nog twee zijn er over. Jij en je tegenstander. Je slikt even en kijkt rond. Vanavond zal er nog een winnaar zijn.
    Stel je voor, jíj wordt de arena ingestuurd en schopt het zo ver tot de laatste twee.
    Wat zal jij doen? Ga je het gevecht aan? Wordt je opgedreven door de spelmakers? Zal je winnen of heb je toch de kracht niet in je? Verzin het allemaal zelf, maak een verhaal waarin jij verteld hoe je de Hongerspelen wint of verliest! Minimum woorden: 1000, maximum 2000.
    Succes!
    DEADLINE: Dinsdag 10 Januari, 23:59



    # Om deel te nemen aan deze wedstrijd moet je minimaal het eerste deel van de Honger Spelen Triologie hebben gelezen, en weten wat er in de twee daaropvolgende delen gebeurd.
    # De opdrachten zullen variëren van schrijfopdrachten tot creatieve opdrachten, en ze hebben allemaal iets te maken met de Honger Spelen.
    # Voor elke opdracht heb je anderhalve week de tijd.
    # Stel je inzending op in een story en stuur deze in een pb naar beide juryleden (Morphling & Cinna).
    # Minimaal vier dagen voor de Deadline om uitstel vragen, anders wordt deze je niet verstrekt. Maximaal 4 dagen uitstel.
    # Willen jullie naamwijzigen aub in dit topic doorgeven?



    MAY THE ODDS BE EVER IN YOUR FAVOR

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:11 ]


    To love is to destroy.

    Sorry dat de beoordelingen zo lang duren! Ik probeer er dit weekend aan te gaan, promise.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 16:47 ]


    To love is to destroy.

    Mijn beoordelingen staan bij jullie stukjes! De punten komen hopelijk vanavond online. (:


    To love is to destroy.

    Ook mijn beoordelingen zijn er! Sorry voor het lange wachten, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    De punten staan online! De opdracht kom zo snel mogelijk (:


    To love is to destroy.

    Wauw, bedankt (:
    Ik ga trouwens morgen weg naar Berlijn en kom pas 1 januari terug. Ik weet niet wanneer de deadline voor de finale wordt maar ik kan mijn inzending dus niet eerder dan 2 januari online zetten. Ik hoop dat dit geen probleem is (:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 22:17 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    De finale opdracht staat online! Succes (:


    To love is to destroy.

    Omg, die opdracht is echt heel erg stoer! ^^
    Ik denk dat ik daar wel wat mee kan =]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    Omg, die opdracht is echt heel erg stoer! ^^
    Ik denk dat ik daar wel wat mee kan =]


    Erg nieuwsgierig naar het resultaat! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik heb een vraagje over de nieuwe opdracht:
    Aangezien je dus de finale moet beschrijven, moet je ook wel iets van de arena zelf beschrijven, lijkt me..
    Mag je dan ook je arena (of één van de andere, als je dat leuk vindt) van de vorige opdracht gebruiken?


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    ik heb een vraagje over de nieuwe opdracht:
    Aangezien je dus de finale moet beschrijven, moet je ook wel iets van de arena zelf beschrijven, lijkt me..
    Mag je dan ook je arena (of één van de andere, als je dat leuk vindt) van de vorige opdracht gebruiken?


    Natuurlijk! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mags schreef:
    (...)

    Natuurlijk! (:

    woww, super :D daar kan ik wat mee x'D
    maarre...ik kom om uitstel vragen :$
    ik weet dat het heel stom klinkt omdat het vakantie is, maar ik ga zometeen bij een vriendin logeren, en de nacht daarop bij een andere vriendin, en dan ga ik tot zondagavond naar friesland waar ik hoogstwaarschijnlijk geen internetverbinding heb... dus ik ga het wsl niet redden binnen de tijd..


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    (...)
    woww, super :D daar kan ik wat mee x'D
    maarre...ik kom om uitstel vragen :$
    ik weet dat het heel stom klinkt omdat het vakantie is, maar ik ga zometeen bij een vriendin logeren, en de nacht daarop bij een andere vriendin, en dan ga ik tot zondagavond naar friesland waar ik hoogstwaarschijnlijk geen internetverbinding heb... dus ik ga het wsl niet redden binnen de tijd..

    Oké ^^


    To love is to destroy.

    =) Ik denk dat ik vanavond ik kan leveren =)
    Okee, ik heb geen idee waarom ik dit hier neer zet, maar ja.. x'D


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Kreacher schreef:
    =) Ik denk dat ik vanavond ik kan leveren =)
    Okee, ik heb geen idee waarom ik dit hier neer zet, maar ja.. x'D


    Ah, mooooi! Ben erg nieuwsgierig, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ingeleverd ^^


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.