• Ik heb zondag uit gemaakt met me ex, omdat ik erachter kwma dat hij met de zus van me vriendin had, en vandaag kwam ik achter dat hij met mijn vriendin had hij heft dus mooi zittten stoken tussen ons en onze vriendschap kapot laten maken, maar dat is weer goed gelukkig en ik kwam vandaag achter dat hij gister met een andere blonde griet haar bek af zat telebbere, en ik pik dit niet, en ik wil wraak, alleen weet ik nig niet hoe, iemand leuk wraak plannetje?


    It all comes down to saving the world and killing your own brother....

    Mraz schreef:
    Just sit there and watch while karma is doing her job.


    None but ourselves can free our minds.

    Epitaph schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk min 5/6/7 jaar, om indruk te maken op de ouderen van Q.

    >Attempt failed.


    Die indruk wekt ze wel ja.


    Numbers.

    Haha, zo leuk dat iedereen er gelijk negatief op reageert en andere dingen erbij gaat halen. Maar goed wacht maar tot hun zelf zoiets overkomt.

    Ik zou gewoon niet teveel van aantrekken, of zoen voor z'n neus met een knappere jongen dan hem.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Just don't.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mraz schreef:
    Just sit there and watch while karma is doing her job.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Als je negatief wil doen reageer da niet!


    It all comes down to saving the world and killing your own brother....

    Mraz schreef:
    Just sit there and watch while karma is doing her job.


    (Be)lieve in (you)rself

    Epitaph schreef:
    Doe niet zo fucking triest. Grow up.

    Life goes on.

    Stiertje schreef:
    Als je negatief wil doen reageer da niet!


    Not to blame you. We're just saying.


    Numbers.

    CH schreef:
    Haha, zo leuk dat iedereen er gelijk negatief op reageert en andere dingen erbij gaat halen. Maar goed wacht maar tot hun zelf zoiets overkomt.

    Ik zou gewoon niet teveel van aantrekken, of zoen voor z'n neus met een knappere jongen dan hem.


    Haha, leuk hoe jij generaliseert. Ik weet dat wraak nemen niet goed is, omdat je je er dan helemaal induikt, terwijl je er overheen moet stappen. Uiteindelijk heb je alleen jezelf er mee.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    CH schreef:
    Haha, zo leuk dat iedereen er gelijk negatief op reageert en andere dingen erbij gaat halen. Maar goed wacht maar tot hun zelf zoiets overkomt.

    Ik zou gewoon niet teveel van aantrekken, of zoen voor z'n neus met een knappere jongen dan hem.

    Is me al overkomen, hoor, so that's an invalid argument you've got there, Batman!

    Ik heb het gewoon laten overwaaien. Die gast z'n scooter werd gejat, en hij stond ineens bekend als player. Hm. Ben ik erbij betrokken geweest?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    In z'n ballen trappen :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Epitaph schreef:
    (...)
    Is me al overkomen, hoor, so that's an invalid argument you've got there, Batman!

    Ik heb het gewoon laten overwaaien. Die gast z'n scooter werd gejat, en hij stond ineens bekend als player. Hm. Ben ik erbij betrokken geweest?




    Ik zet jouw naam er toch niet bij. En good for you :-)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    ... dit is best zielig.
    Verlaag je niet naar dat niveau, grow up, build a bridge, get over it, whatever.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Karma (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you