• De voetbalwereld staat op zijn kop als de lancering van het programma ‘Soccer Lockdown’ officieel wordt. Vele landen zijn gevraagd om deel te nemen aan dit programma, weinige hebben toegestemd. Twaalf voetballers uit zes landen gaan de strijd aan. Sommige onder hen bijna niet gekend, andere wereldsterren maar alle gaan ze met hetzelfde doel voorogen; geld inzamelen voor het goede doel en hun land de eer bezorgen.
    De twaalf mannen vertrekken met veel media-aandacht naar hun geheime locatie waar ze voor 75 dagen vast zullen zitten samen met 12 onbekende vrouwen. De locatie waar ze terecht komen bevalt hen allen, een groot schip midden op de grote oceaan. De sfeer zit er goed in totdat de eerste opdrachten eraan komen. Al snel moeten er personen vertrekken en de opdrachten die ze van ene mister ‘x’ krijgen, lijken ook steeds zwaarder te worden. Als ze voor een opdracht op een onbewoond eiland gedropt worden slaat de paniek toe bij de rest van de wereld. Er valt geen enkel contact meer te krijgen met de deelnemers, geen sein van leven. De organisatie gaat wanhopig opzoek naar de deelnemers maar een leeg schip is het enige wat ze zullen vinden.
    Ondertussen wordt het leven voor de niets vermoedende deelnemers op het eiland steeds harder. Mister ‘x’ zijn opdrachten worden steeds gevaarlijker en personen raken gewond of verdwijnen spoorloos.
    Het spel wat het zou moeten zijn wordt een gevecht op leven en dood.


    Dit is dus mijn nieuwe idee voor een verhaal. Ik heb nog rollen nodig voor de meisjes die deel gaan nemen aan het programma.
    Ik zoek heel veel verschillende typetjes zodat het verhaal ook gevarieerd is. ^^ De beschrijving moet niet super uitgebreid zijn. Je kan nog niet opgeven bij welke voetballer je in het team wil komen want dat blijft allemaal geheim totdat 'het programma begint'. Wel mag je je voorkeur voor de voetballers opgeven zodat ik ongeveer weet wie bij wie wil.
    Voor de rest heb ik voor de verandering eens wat onbekende voetballers ertussen gestopt, en ze zijn allemaal even leuk ^^ dus dat is geen probleem, haha.
    Update; oke blijkbaar wel een probleem xd Cesc word overspoeld door groupies ;a Dudes maak anders een top 3 ^^

    Voetballers
    - Cesc Fabregas (Spain)
    - Fernando Torres (Spain)

    - Cristiano Ronaldo (Portugal)
    - Rui Patrício (Portugal)

    - Yoann Gourcuff (France)
    - Cédric Carrasso (France)

    - Benny Feilhaber (USA)
    - Carlos Bocanegra (USA)

    - Kevin Mirallas (Belgium)
    - Jelle Vossen (Belgium)

    - Aaron Ramsey (UK)
    - Theo Wallcot (UK)


    en voor diegene die sommige niet mochten kennen, ik heb een kleine 'TVspot' gemaakt ^^

    invullen
    ~ Volledig naam:
    ~ Leeftijd:
    ~ Nationalteit:
    ~ Uiterlijk+foto:
    ~ Karakter:
    ~ Relatie op dit moment:
    ~ Werk/Studies:
    ~ Hobby's:
    ~ Extra's:
    ~ voorkeur voetballer:


    Ik ga de beste beschrijvingen eruit kiezen maar aangezien dat er veel plaats is zal ik niet veel moeten selecteren ^^

    De gekozen personen. Ik heb ze op land gerangschikt waar ze vandaan komen dus het heeft niets te maken met in welk team je komt ofzo.

    Amelie Isabelle Dubois (France)

    Samantha Kortes (Poland-Spain)
    Núria Sofia Fuentes (Spain)

    Olivia Roberts (UK)
    Romy Lynn Anderson (UK)
    Lisa Homes (UK-France)

    Ryder Lola Harvelle (USA)
    Shanice Rowen Ripoll (USA-Sweden)

    Larissa Maria DiaVara (Italy)

    Alysse Justina Alderweireld (Belgium)

    Lily-Rose McEden (Australia)

    Michayla Ulster (Ireland)


    Het verhaal staat online! Klik!
    Ik heb geprobeerd om voor iedereen goed te doen wat waarschijnlijk niet gelukt is, maar dan probeer ik dat op een andere manier wel op te lossen (:

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 20:56 ]


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    ~ Volledig naam: Amelie Isabelle Dubois
    ~ Leeftijd: 22
    ~ Nationalteit: Franse
    ~ Uiterlijk+foto: Amelie, vrij klein, blonde krullen, bruine ogen, lichtroze lippen, lange benen kort bovenlichaam, draagt vaak pasteltinten en hakken.
    ~ Karakter: Amelie is een heel simpel type. Ze laat alles over zich heen komen en is vrij afgesloten van de buitenwereld. Ze is wel altijd vrolijk, maar ook niet zo dat ze aanwezig is. Amelie is erg creatief en houdt van tekenen en schilderen. In de omgang is ze erg vriendelijk maar wel licht argwanend en afhoudend. Ze zal uit zichzelf bijna nooit een gesprek beginnen.
    ~ Relatie op dit moment: Geen.
    ~ Werk/Studies: Amelie zit op de ‘Ecole supérieure des Beaux arts’, oftewel de kunstacademie van Marseille.
    ~ Hobby's: Schilderen, tekenen, lezen, schrijven en wandelen.
    ~ Extra's: Amelie draagt altijd een zilveren kettinkje met een molentje eraan, dat ze van een vakantieliefde uit Nederland heeft gekregen, lang geleden. De jongen waarvan ze hem kreeg overleed twee weken later in een auto-ongeluk en daarom staat het kettinkje voor Amelie symbool voor dat het elk moment over kan zijn.
    ~ voorkeur voetballer: Yoann Gourcuff

    en anders Walcott.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 14:01 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Aaron Ramsey komt uit Wales.:X
    Maar ik wil een link als je verhaal er is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    hmpf, waarom geen Nederlanders maar wel Belgen? =']


    ars moriendi

    Busquets schreef:
    Aaron Ramsey komt uit Wales.:X
    Maar ik wil een link als je verhaal er is.

    Ja dan klopt het toch het is toch team uk en niet team engeland? Wales hoort ook bij de uk (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Stekelenburg schreef:
    hmpf, waarom geen Nederlanders maar wel Belgen? =']


    Wel een spannend verhaal


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Stekelenburg schreef:
    hmpf, waarom geen Nederlanders maar wel Belgen? =']

    Haha khad echt al 6 teams en dat waren al best veel personen. En er zijn al zo veel verhalen over nl voetballer en kben zelf belg ;p maar ik wilde ze er eerst wel bijstoppen


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Stekelenburg schreef:
    hmpf, waarom geen Nederlanders maar wel Belgen? =']

    Daar ben ik het ook mee eens, haha :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Splendour schreef:
    (...)
    Ja dan klopt het toch het is toch team uk en niet team engeland? Wales hoort ook bij de uk (:


    Oh, op zo'n manier. Ik dacht dat je met Uk, Engeland bedoelde. Die fout maken mensen bij mij op school ook heel veel, dus vandaar (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Splendour schreef:
    (...)
    Haha khad echt al 6 teams en dat waren al best veel personen. En er zijn al zo veel verhalen over nl voetballer en kben zelf belg ;p maar ik wilde ze er eerst wel bijstoppen

    Ghehe, als het mijn verhaal was, had ik de Amerikanen gedumpt :'D _O_


    ars moriendi

    Naam ; Samantha Kortes

    Leeftijd ; 23

    Nationaliteit ; Half Pools, half Spaans.

    uiterlijk ; Samantha heeft donker lang haar, donker blauwe ogen en mooie rode lippen. Ze heeft een prachtig figuur en is heel sportief. Ze heeft heel veel jongens achter haar aan maar ze maakt er geen gebruik van.
    Ze is sportief en draagt ook sportieve kleren, korte rokjes en jurkjes en hakken is niet echt iets voor haar. Ook houdt ze niet zo veel van make-up een beetje mascara is oke maar verder doet ze dat niet.

    foto ;
    http://weheartit.com/entry/4692891

    Karakter ; Samantha is lief aardig en behulpzaam druk en altijd vrolijk en hyper, maar ze is ook stoer durft alles en heeft grote mond ze is heel bijdehand en zodra iemand aan haar vrienden komt wordt ze echt een bitch!.
    Samantha was heel erg geleefd met haar oma die op haar 13e overleed haar wereld stortte in en al helemaal toen ze hoorde dat ze naar Spanje moest verhuizen. Haar moeder was Spaans en haar vader was Pools, tot haar 13e heeft ze in Polen gewoond maar toen haar oma was overleden wouden haar ouders persei naar Spanje verhuizen. Het ergste wat Samantha vond was dat ze haar vrienden, familie en herinneringen aan haar (Poolse) Oma zou verliezen. Maar dat was niet alles Sam heeft nog een oudere Broer&Zus ook die raakte ze kwijt omdat hun toen al volwassene waren en niet mee wouden naar Spanje. samantha was daar helemaal kapot van. Maar ze besloot om zich strek te houden voor haar oma ze ging naar een sportschool om gymdocent of fysio te worden Samantha zit onder voetbal ze zit in een jongensteam A en is daarvan de aanvoerder. Als er nu iets mis gaat in haar leven denkt ze altijd wat zou haar oma hebben gedaan. Samantha heeft slechte relatie met haar ouders omdat ze door hun alles is kwijt geraakt daarom ging ze al vroeg op zichzelf wonen. Op haar 18e heeft ze een tattoo op haar heup laten zetten ; Oma always with me <3. Samatha gaat heel vaak naar Polen om haar vrienden en familie opte zoeken.

    Relatie ; Geen

    Werk ; Samantha is net afgesturdeert en werkt als een gymdocent op een sportschool.

    Hobby's ; voetballen,muziek luisteren, met vrienden afspreken

    extra's ; Tattoo op haar heup ; Oma always with me <3

    voetballer ; 1.Cesc Fabregas
    2.Cristiano Ronaldo
    3.Aaron Ramsey


    Ik kan niet wachten tot je gaat beginnen! (yeah)
    xxx <33

    [ bericht aangepast op 13 maart 2011 - 15:16 ]

    Geen Nicklas Bendtner? :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Ghehe, als het mijn verhaal was, had ik de Amerikanen gedumpt :'D _O_

    Haha had gekunne maar ik verzin er vast wel wat op, naja keb al een idee (:


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    Stekelenburg schreef:
    hmpf, waarom geen Nederlanders maar wel Belgen? =']


    Omdat belgen hott zijn hahah ;D


    Y'all been to Nashville?

    Francesc schreef:
    Geen Nicklas Bendtner? :')

    Wat heb jij tegenwoordig, vriend? XD
    Cesc staat erbij en jij vraagt om Nicklas, wereldwonder o.o


    Hope goes lost but never dies.

    Zaida schreef:
    (...)
    Wat heb jij tegenwoordig, vriend? XD
    Cesc staat erbij en jij vraagt om Nicklas, wereldwonder o.o


    I know, allebei numero uno doh. Maar ik heb vaak genoeg Cesc ingevuld :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus