• Mijn hond wil geen hondenvoer eten , al heel haar leven niet , ze eet altijd kattenvoer mee van de katten :s.
    Maar nu is men hond al drie jaar en word ze TE DIK , voor mij is dat niet zo een ramp maar de dierenarts zegt dat kattenvoer slecht is voor de spijsvertering voor een hond en dat kan een jaar van haar leven wegnemen , als het niet meer is :s
    Weet soms iemand hoe ik men hond zou kunnen leren hondenvoer eten en kunnen afleren kattenvoer eten ???? X

    Je kunt hem ook kip geven ofzo?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    beginnen mixen zodat ze gewend kan raken aan de smaak, en steeds midner kattenvoer?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kleine stukjes vlees bij het hondenvoer leggen?
    Of probeer zo'n hondenvoer uit blik? Geen korrels..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Escritura schreef:
    beginnen mixen zodat ze gewend kan raken aan de smaak, en steeds midner kattenvoer?

    of dit ja


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    De hond eerder/later dan de katten te laten eten. Als jouw hond na een kwartier/20 minuten niet gegeten heeft, moet je het eten weghalen. Je kan proberen om kattenvoer met hondenbrokken te mengen, en dan steeds minder kattenvoer. Zo doe ik het bij mijn hond, alleen heb ik geen kat, ze lust alleen geen hondenvoer :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    xD mijn hond lust geen blikvoeding xd
    ik wil de katten en de hond wel apart laten eten maar we hebben 9 katten die allemaal 24 op 24 honger hebben en blijven janken dus eigenlijk staat er altijd kattenvoer :s

    Escritura schreef:
    beginnen mixen zodat ze gewend kan raken aan de smaak, en steeds midner kattenvoer?

    + steeds afwisselen van smaak.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor