• mijn vriend heeft mij gevraagt of ik met kerst met hem mee ga naar zijn oma. waar zijn hele famlilie zowat gaat zijn.

    waarschijnlijk denk je nu dus? ga gewoon mee!
    maar het punt is: zijn familie is zo anders en ik ken ze eigenlijk niet. het is zo dat zij allemaal zo bekakt zijn en veel geld hebben om zo maar even een leuk kerst outfit te kopen. daarin tegen ben ik meer van het donkere, heb bijna geen geld. dus mooie kleding heb ik ook niet. daarnaast wil ik eigenlijk ook niet me moeder alleen laten zitten met kerst, okal vind ze het niet erg. ze kan ook naar niemand anders toe gaan.

    kerst is toch om samen te zijn met je familie?!

    pleas help me. wat moet ik doen?

    edit: hij wild er zelf eigenlijk ook niet heen

    [ bericht aangepast op 28 nov 2011 - 18:16 ]


    we all deserve to die

    daarom bestaat kerst toch uit 2 dagen? ;)
    kun je niet de ene dag naar je vriend
    en de andere met je familie vieren?


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Ik zou wel gaan, zijn familie moet je maar nemen zoals je bent, en het wordt vast wel leuk. En de rest van kerst ben je toch wel bij je moeder? Ze begrijpt het vast wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Kan je niet eerst naar zijn familie, en dan naar jouw moeder?
    Bovendien, heb je voor weinig geld ook heel veel mooie kleding ;d
    + je kan altijd combineren (: Enja, misschien wordt je vriend ook wel familie ;) Maar je kan altijd naar je moeder toe die dag, toch?


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had

    Misschien moet je dit overleggen met je vriend? Je moet doen waar jij je goed bij voelt, niet gaan omdat je je verplicht voelt om te gaan.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Gewoon gaan. Ja, de familie van mijn vriend vind ik ook redelijk chiqué en ik voel me er redelijk ongemakkelijk bij, maar toch ga ik. Gewoon om mijn vriend een plezier te doen. En het zijn vriendelijke mensen hoor, daar niet van, maar toch merk je dat ze een trapje hoger dan mij staan. En dat maakt het inderdaad soms moeilijk.
    Maar ik zou gewoon gaan, wie weet vallen ze reuze mee en zijn ze heel erg vriendelijk!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Gewoon gaan. Ja, de familie van mijn vriend vind ik ook redelijk chiqué en ik voel me er redelijk ongemakkelijk bij, maar toch ga ik. Gewoon om mijn vriend een plezier te doen. En het zijn vriendelijke mensen hoor, daar niet van, maar toch merk je dat ze een trapje hoger dan mij staan. En dat maakt het inderdaad soms moeilijk.
    Maar ik zou gewoon gaan, wie weet vallen ze reuze mee en zijn ze heel erg vriendelijk!

    ik voel me er heel erg ongemakkelijk bij! ik heb altijd dan het gevoel dat ik niet goed genoeg ben en ze graag een ander meisje beter voor hem vinden


    we all deserve to die

    Ik weet niet hoe lang jullie met mekaar gaan, maar je zou toch echt met je schoonfamilie om moeten leren gaan, als je een serieuze relatie met die jongen wilt. Je kan niet alleen de jongen hebben zonder zijn familie.

    Als ik jou was zou ik het met hem er over hebben, dat lijkt me handiger dan dit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kerstmis met mijn ex-vriend was altijd leuk, al hadden we nog niks toen ik bij hem was vorig jaar. Zijn voltallige Russische familie was overgevlogen en ze gingen me "uittesten", haha. Ik ben deze kerst ws bij mijn ouders en 's avonds bij mijn vriend, kijk er echt naar uit ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    Kerstmis met mijn ex-vriend was altijd leuk, al hadden we nog niks toen ik bij hem was vorig jaar. Zijn voltallige Russische familie was overgevlogen en ze gingen me "uittesten", haha. Ik ben deze kerst ws bij mijn ouders en 's avonds bij mijn vriend, kijk er echt naar uit ^_^

    nice ^^ have fun


    we all deserve to die