• Ik heb een paar ideetjes, maar welke vinden jullie het leukste om te lezen? (wbw)

    1. De zwarte zeilen waren indrukwekkend om te zien. Het enorme schip kwam naar het vasteland toe gevaren, met de souplesse van een gazelle. De mensen van Panem stonden vastgenageld aan de grond, terwijl ze met grote ogen naar het tafereel keken. Wie waren deze indringers?

    Het is dertig jaar na de Tweede Opstand, als er opeens vreemdelingen naar Panem komen. Ze zien er woest uit, maar hun techniek is vele malen beter dan die van Panem.
    De kapitein van de monsterlijk grote boot is Ky Stera, de leider van de Noordelijke Eilanden.
    Maar wat willen ze van Panem? En wat wil Panem van hén?

    2. De gezichten van de rebellen stonden serieus, angstig en gespannen. De leider van de groep stond op, terwijl hij nerveus zijn keel schraapte.
    'We weten allemaal dat we aan het verliezen zijn. Het duurt nog maar even, voordat het Capitool weer hard terugslaat. We moeten beslissen of we hier blijven, of dat we wegmoeten.' De mannen knikten allemaal instemmend en begonnen druk met elkaar te smoezen.


    Het is de laatste activiteit dat de rebellen ooit zullen voeren. Kort daarna wordt het hoofdkwartier gebombardeerd en raak ik mijn geliefde vader en beste vriend kwijt. Eén jaar later worden voor het eerst de Hongerspelen georganiseerd en worden alle namen van de kinderen, die tussen de twaalf en achttien jaar zijn, in twee grote bollen gedaan.
    Welkom bij de eerste Hongerspelen, mogen de kansen ímmer in je voordeel zijn!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Idee 1 (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    You know my opinion: Idee 1.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Souleymane schreef:
    Idee 1 (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik vind dat je ze gewoon allebei moet doen (bloos)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik zou voor de eerste gaan, klinkt veelbelovend.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Souleymane schreef:
    Idee 1 (:


    i put the fun in funeral

    eerste ideee


    Haar hart stierf hunkerend in het vuur, en herrees sterk en liefdevol uit haar assen.

    Ik vind idee 2 goed (cat)


    Not all those who wander are lost.

    2.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    1 _O_

    1, definatly. :9~


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Demesne schreef:
    Ik vind dat je ze gewoon allebei moet doen (bloos)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik weet het niet...
    Ik heb het laatste boek nog niet gelezen (tijdtekort en als ik tijd heb, ligt hij niet in de bib)
    Ik denk dat je voor 1 moet gaan x


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Idee 1 lijkt me echt superawesome. _O_
    Laat het me maar weten als je dat idee gaat doen & het online staat. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Idee een.


    comfort in c h a o s