• Het rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: xLaughingGryffindor
    -Remus Lupos: BADTranslate Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Inkheart Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Flavius Gryffindor
    -Severus Sneep: Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Chemist Slytherin
    -Nymphadora Tops: Chemist Hufflepuff
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Maitresse: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -xEmmaWatsonx: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -BADTranslate: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -RoozPotter: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -xSomewhere: Evana Lexie Morson Gryffindor
    -LuLuLovegood: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Chemist: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar (BADTranslate)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (LovePringles)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:10 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Laat een van jou personages anders op mijn personage inspelen? Dan is mijn personage plotseling ook niet meer zo vriendloos :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik heb maar 1 personage. En dat personage is bij Samira. Dus moet Lisanne reageren. LISANNE! Reageer nu! Sorry, moest ff.xD]


    living la dolce vita

    [Oké!]
    Samira

    'Goed.'
    Ik heb eigenlijk wel zin in het avontuur. Normaal is er toch niks te beleven op Hogwarts. Ja, de lessen, meer ook niet. Ik ril.
    'Het is koud.' fluister ik.

    [Laten we er even vanuit gaan dat je als weerwolf niet meer helemaal helder denkt.]
    Remus

    'GRAWR!' grom ik.
    Ik snuif. Vlees. Dier. Vos.
    Ik kijk opzij, en zie een bang beestje. Ik snuffel eraan, en bedenk dat het aan de goede kant staat.
    Geen vijand. Nu op jacht.
    Ik richt mijn kop naar de maan. 'Awooeeeeee.' huil ik.

    [Ik moet weg. Ciao!]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Katheryn

    Samira en ik lopen richting het Verboden Bos. Ik ga langzamer lopen. 'Moeten we dit wel doen?' vraag ik twijfelend.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 14:40 ]


    living la dolce vita

    [Maitresse, laat jouw personage ook naar het Verboden Bos gaan ofzow.]


    living la dolce vita

    [Om wat te doen? :') Ik moet dan eerst even een rede bedenken...Misschien kan ze de anderen volgen om te kijken waar ze heen gaan ofzo. ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [JaxD]


    living la dolce vita

    [Ok, dan zal ik eens kijken wat ik er van kan maken hé :)]


    Pandora McAllister

    Ik wilde net een dik boek uit een van de schabben nemen, toen ik een vreselijk gehuil hoorde.
    Het kwam vanuit het verboden bos en het gehuil herhaalde zich nog enkele keren.
    Ik liet het boek voor wat het was en sloop naar het raam van de bibliotheek.
    Ik zag enkele gedaantes richting het verboden bos lopen dus besloot ik om hen te volgen.
    Ik opende het raam dat met het nodige gepiep openging.
    Ik wierp een snelle blik achterom om er zeker van te zijn dat niemand iets had gehoord en klom vervolgens erg behendig uit het raam.
    Ik landde netjes op mijn voeten en liep snel richting de gedaantes.
    Ik hield wel een veilige afstand, zodat ze me niet zouden zien.
    De stemmen van de gedaantes kwamen me erg bekend voor maar ik kon ze niet direct plaatsen.
    Toen een van de gedaantes zich omdraaide in mijn richting, dook ik snel weg achter een grote steen en hield afwachtend mijn adem in.
    Ze hadden me net niet gezien.
    Toen ze verder wandelde, sloop ik weer achter ze aan.
    Mijn nieuwsgierigheid speelde een grote rol als rede om hen te volgen, maar als ik wist wie ze waren, ging ik ze misschien wel aangeven ofzo.
    Maar eerst wilde ik weten wat ze van plan waren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Katheryn

    Ik besloot toch om mee te gaan. Samira en ik liepen verder, maar ik had het gevoel alsof iemand ons achtervolgde. Ik draaide me om maar zag niemand. Ik haalde mijn schouders op en liep verder. 'Wat denk je dat het is?' vroeg ik aaan Samira.

    [Hoe kan jij zulke lange stukjes schrijven??????]

    [ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 20:15 ]


    living la dolce vita

    Evana Lexie Morson
    Ik Was mijn toverstok vergeten. Hoe dom kon ik zijn? Ik rende snel verder. Ineens knalde ik tegen iemand op. Het was een meisje die Nymphadora heette. "Het- het spijt me! Dat was niet mijn b-bedoeling, ikke was mijn overst- toverstok vergeten." Ze reikte hem aan. "Niet buigbaar, zie ik." zei ze, en ze boog hem. "N-nee inderdaad is hij niet nee... He-het spijt me echt heel erg." Ik stond snel op. En liep snel weg...
    Bij het trappenhuis schaamde ik me dood. Wat zou ze wel niet van me denken! Ik zag door het raam, maar, ik zag een paar mensen lopen. Dat is vreemd. Ik besloot ernaar toe te gaan. Ik was gewoon te nieuwschierig. Ongeloofelijk dat ik dit doe. Mompelde ik in mezelf. Glipte erdoorheen, en rende een stukje. Ik dacht aan Nymphadora Tops. Hopelijk had ze me niet gezien. Ik kwam zo dichtbij als ik durfde, maar ging daar achter een grote steen staan.

    [Mag mijn personage, als ze buiten is in het verboden bos, gebeten worden?]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 16:49 ]


    Tijd voor koffie.

    [Mijn personage is buiten :') Ze heeft de bib al verlaten]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ik speel wel op haar in]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nymphadora Tops.

    Een verward en snel pratend meisje liep tegen me op, ik herkende haar als Evana. Ze brabbelde wat over een toverstok en ik pakte het ding dat ik zojuist gevonden had. "zoek je deze?" zei ik en reik het haar aan. "geen uiterst buigbaar ding, Evana." zei ik bestuderend en probeerde de stok te buigen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Evana Lexie Morson
    Deel 2 van vorige reactie...

    Ze reikte hem aan. "Niet buigbaar, zie ik." zei ze, en ze boog hem. "N-nee inderdaad is hij niet nee... He-het spijt me echt heel erg." Ik stond snel op. En liep snel weg...
    Bij het trappenhuis schaamde ik me dood. Wat zou ze wel niet van me denken! Ik zag door het raam, maar, ik zag een paar mensen lopen. Dat is vreemd. Ik besloot ernaar toe te gaan. Ik was gewoon te nieuwschierig. Ongeloofelijk dat ik dit doe. Mompelde ik in mezelf. Glipte erdoorheen, en rende een stukje. Ik dacht aan Nymphadora Tops. Hopelijk had ze me niet gezien. Ik kwam zo dichtbij als ik durfde, maar ging daar achter een grote steen staan.

    [Mag mijn personage als ze buiten is, gebeten worden door Lupos, en dus een weerwolf worden?]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 16:52 ]


    Tijd voor koffie.

    [Dat moet je aan Lisanne vragen. Zij doet Lupos.]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 17:10 ]


    living la dolce vita