• Het rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: xLaughingGryffindor
    -Remus Lupos: BADTranslate Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Inkheart Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Flavius Gryffindor
    -Severus Sneep: Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Chemist Slytherin
    -Nymphadora Tops: Chemist Hufflepuff
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Maitresse: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -xEmmaWatsonx: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -BADTranslate: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -RoozPotter: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -xSomewhere: Evana Lexie Morson Gryffindor
    -LuLuLovegood: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Chemist: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar (BADTranslate)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (LovePringles)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:10 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Remus

    Ook ik voel even met mijn hand over mijn wangen.
    'Graag. Kom je? Dan gaan we naar het schoolhoofd.'
    Ik loop rustig naar het kamertje toe, en klop aan.

    [Kmoet weg. Truste<3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Reserveringen HurtedHeart: vervallen.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [zullen we een tijdssprong maken naar volle maan, of gaan we eerst naar Wafelaar?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Maakt mij niet uit.]


    living la dolce vita

    [Is goed hoorw.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Kies maar, het duurt namelijk al even en we hebben geen James-persoon]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    [Kies maar, het duurt namelijk al even en we hebben geen James-persoon]


    [Je kan er eentje maken^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ik heb al drie personen: Emma, Narcissa en Tops :$]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Ik maak uitzonderingen^^ Mocht je willen... Foto's kan je er altijd later bijplaatsen. Wait, ik verander het wel ff in max 4 rollen.]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [oké, ik vul hem later wel in, misschien.]

    Emma.

    Na een tijdje met Remus te hebben gepraat merken we dat het donker wordt en trek ik zachtjes aan zijn mouw. 'Maan,' zeg ik, alsof we in een soort codetaal praten en ik loop naar buiten.
    'Je hebt geen tijd om je om te kleden Remus,' zeg ik als we naar buiten lopen. Ik merk dat hij begint te trillen en ik giet de wolfsworteldrank in zijn mond waardoor hij weer enigszins rustig wordt. 'Je zult toch echt je kleren uit moeten doen...' zeg ik blozend en draai me om naar de bosjes. 'Je hebt geen tijd om nog een extra paar kleren te halen en anders scheur je uit je kleren... ik kijk niet...'
    Ik loop de bosjes in en hoor het nare geluid van scheurende kleren, maar gelukkig geen pijnkreten dus besluit ik ook te veranderen en voorzichtig te kijken hoe het gaat.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Oh god, hoe beschrijf je een weerwolftransformatie? D:]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [idk, ik weet alleen dat Sirius nog steeds pissig is. ik zal dara zo wat van posten trouwens]

    [@speler van Emma, neem het niet te persoonlijk op, Sirius is gewoon pissig]
    Sirius
    Ik zie buiten twee schimmen lopen. Aan de tijd te zien kan ik wel raden wie het zijn. Remus en Emma. Ik zou nu bij Remus moeten zijn. Emma heeft mijn hele plan naar de knoppen geholpen. Ik loop weer naar mijn bed en gooi mijn kussen hard tegen de muur. In het bed langs me slaapt James normaal. Ik zal zijn mantel wel mogen lenen en anders heb ik dat probleem morgen wel. Snel pak ik zijn mantel en loop ik naar de bibliotheek. Natuurlijk heb ik een kladblok en een pen bij. Zo snel als ik kan schrijf ik alles op dat ik over faunaten moet weten en loop weer terug. De reis verliep vlekkeloos. Zacht leg ik de mantel van James weer terug en kruip ik in bed. 'Lumos' fluister ik als ik mijn toverstok pak en het boekje opensla. Nu heb ik zo'n beetje alle informatie die ik moet hebben. Bij de volgende gedaanteverwisselingsles zal ik het nog eens voor de zekerheid navragen. Nog steeds weet ik zeker dat de leraar me wilt helpen. Als ik de info nog eens drie keer heb gelezen ga ik eindelijk slapen.

    [Lisanne, kan jij een stukje schrijven?? Ik weet niks.:(]


    living la dolce vita

    [Ik ben ook een beetje inspi-loosxD.. Ik weet nooit wanneer ik erbij kan komen.....]