• Het rollentopic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: xLaughingGryffindor
    -Remus Lupos: BADTranslate Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Inkheart Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Flavius Gryffindor
    -Severus Sneep: Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Chemist Slytherin
    -Nymphadora Tops: Chemist Hufflepuff
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Maitresse: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -xEmmaWatsonx: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -BADTranslate: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -RoozPotter: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -xSomewhere: Evana Lexie Morson Gryffindor
    -LuLuLovegood: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Chemist: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar (BADTranslate)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (LovePringles)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:10 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Oh, damn Natuurkunde. Dus bye Es!]

    Samira

    Ik help haar lachend overeind, en sleur haar mee.
    'Wie als eerste buiten is!' lach ik, en begin te rennen.
    Dan glij ik plotseling uit, en val lachend in het gras.
    Ik spring overeind, en zeg lachend: 'Gewonnen.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pandora McAllister

    Verbaasd keek ik naar de persoon die net tegen mij was gelopen.
    Wat was dat de laatste tijd toch?
    Iedereen liep tegenwoordig tegen me aan alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
    "Kijk in het vervolg uit waar je loopt, wil je." Bromde ik terwijl ik mijn haren over mijn schouder zwiepte.
    Ik keek naar het uniform van het meisje en herkende het gryffindor uniform.
    "Gryffindor hé?" Zei ik wat vriendelijker dan net. "Kijk in het vervolg uit tegen wie je loopt, want het kan wel eens de verkeerde zijn."
    Mijn opmerking was absoluut geen dreigement, maar gewoon een vriendelijke waarschuwing.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gabrielle Winona Monroe

    Verbaasd kijk ik het meisje aan vanwege haar vriendelijke toon gemixt met gaar ietwat valse woorden. Ik besluit er niet op in te gaan en zeg op dezelfde toon: 'Zal ik doen.' En loop weer verder. Ik ren de trappen op naar de vijfde verdieping en bij de Dikke Dame mompel ik het wachtwoord en klauter door het portretgat de Gryffindor Common Room binnen. De Common Room is erg druk en aangezien ik nu niet echt in de stemming ben voor gebabbel, loop ik regelrecht naar de meisjesslaapzalen waar het uitgestorven is. Ik op mijn bed zitten en besluit nog een stukje te lezen tot ik een getik tegen het raam hoor die afkomstig is van mijn uil, Ceres. Ik laat haar binnen waarna ze op mijn schouder gaat zitten en me de brief overhandigt. Winona Anne Monroe staat er op de envelop en aangezien ik nu geen zin heb om hem te lezen, zet ik hem op mijn nachtkastje en ga op mijn bed liggen.

    Pandora McAllister

    Ik besloot eens een bezoekje te brengen aan de bibliotheek.
    Niet voor het plezier, absoluut niet maar ik wilde gewoon eens kijken waarom we niet op de verboden afdeling mochten zijn.
    Als we er niet mochten komen, waarom hadden ze die afdeling dan?
    Het kan immers geen kwaad, toch?
    Toen ik in de bibliotheek aankwam, zag ik dat het er verlaten was.
    Door een raampje zag ik dat de volle maan hoog aan de hemel stond, geen wonder dat het hier zo verlaten was.
    "Lumos" fluisterde ik nadat ik mijn toverstok had bovengehaald.
    Zo stil als ik kon, sloop ik naar het achterste deel van de bibliotheek.
    Maar het was een luide klap van iets dat op de grond viel, dat me deed schrikken.
    "Nox" fluisterde ik geschrokken en keek achterom.
    Er was niemand te zien aangezien het nu erg donker was in de bibliotheek.
    Het enige licht dat naar binnen scheen, was het maanlicht.
    Het gaf een griezelige blauwe gloed aan alles.
    Niet van plan om mijn actie te staken, liep ik verder door de bibliotheek tot ik eindelijk aan de verboden afdeling kwam.
    Mijn vingers gleden traag over de stoffige oude boeken en een kleine rilling van spanning ging door mijn lijf.
    Wat als iemand me zou betrappen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [@LuluLovegood de leerlingenkamer van Griffoendor is op de 7de verdieping.:$]


    living la dolce vita

    [Straks Moony, nu Sam.]

    Samira

    'Grawwwrr!'
    Verschrikt kijk ik op. Bevend van angst kijk ik naar Kate.
    'Wat. Was. Dat!?!' vraag ik trillend.
    Ik staar verschrikt naar het Verboden Bos. Het is er niet pluis.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Naiade schreef:
    [@LuluLovegood de leerlingenkamer van Griffoendor is op de 7de verdieping.:$]


    Oh, sorry. :$
    Ik d8 echt ff dat ie op de 5e verdieping was... :X

    Gabrielle Winona Monroe

    Ik was blijkbaar is slaapgevallen want ik werd verwoed wakker door een hard en doordringend wolvengejank die door de -inmiddels nog steeds lege- slaapzaal klonk. Ik keek op de klok die op mijn nachtkastje stond die aantoonde dat het bijna 10 uur was. Ik stond op en liep met snelle passen naar het raam. Door de schemerige, donkere buitenlucht kon ik nauwelijks iets zien. Ik raapte snel een vest van het uiteinde van mijn bed en liep door de volle leerlingenkamer, sprong door het portretgat en sprintte de trappen af. Het was koud op de gangen en ik voelde rillingen over mijn rug glijden. Ik duwde de grote houten deur open en liep naar buiten. Nog steed was er niks te bekennen. Ik keek om me heen en maakte een sprongetje van schrik toen ik weer hetzelfde gejank uit het verboden bos hoorde komen.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2011 - 17:23 ]

    [Ghehe, het gaat nog druk worden in het Verboden bos worden^^]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Wil iemand het stoere gedrag van mijn personage doorzien? :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    LuluLovegood schreef:
    (...)

    Oh, sorry. :$
    Ik d8 echt ff dat ie op de 5e verdieping was... :X

    [Geeft niet hoor.:)]

    Katheryn

    Een beetje angstig kijk ik naar Samira. 'Geen idee' zeg ik. 'We kunnen gaan kijken'.

    [Héél slim om te gaan kijken.xD]


    living la dolce vita

    [Waarom zet niemand een nieuw stukje neer??]


    living la dolce vita

    [omdat ik het niet meer volg en ik de stukjes te kort vind om fatsoenlijk op te reageren]

    [Omdat ik moeilijk op mezelf kan reageren :') En mijn stukje is niet zo klein, dus daar tref ik geen schuld.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Omdat Remus niks doet, en Narcissa en Tops vriendloos zijn :') ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!