• Het rollentopic

Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: xLaughingGryffindor
    -Remus Lupos: BADTranslate Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Inkheart Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Flavius Gryffindor
    -Severus Sneep: Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Chemist Slytherin
    -Nymphadora Tops: Chemist Hufflepuff
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

Zelfverzonnen personages:
    -Maitresse: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -xEmmaWatsonx: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -BADTranslate: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -RoozPotter: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -xSomewhere: Evana Lexie Morson Gryffindor
    -LuLuLovegood: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Chemist: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw
    -

Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar (BADTranslate)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (LovePringles)
    -

Anders:
    -

[ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:10 ]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Remus

Ongeveer 46 Chocokikkers, 30 Smekkies en 10 potjes Knalpoker later zijn we eindelijk aangekomen. De eerstejaars zijn al weg met Hagrid, en de koetsen hebben ons al naar het kasteel gebracht. Rustig ga ik zitten aan de tafel van Gryffindor, en wacht op Kate, Sirius, James of Peter.

[ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 16:39 ]

Sirius
    Ik loop iets later dan Remus de grote zaal binnen en ga langs hem zitten. Mijn maag knort, wat heb ik het eten hier gemist. Eerst komt de sorteerseremonie. Het is altijd leuk hoe de eerste jaars angstig kijken na alle verhalen die ze hebben gehoord. Ach het valt allemaal wel mee.

Do it scared, but do it anyway.

Katheryn Madison Lynx
    Zuchtend loop ik naar de tafel van Zwadderich. Na de Sorteerceremonie merk ik pas dat ik tegen over Malfidus zit. Oh, nee. Kan het nog erger. 'Wat moest jij bij die Bloedveraders' zegt hij. 'Niks' zeg ik en ik kijk naar mijn bord. Ik hoor een flatsj-geluid en er valt iets op mijn hoofd. Ik kijk naar Malfidus die mij met een gemeen lachje aan kijkt. Hij houd een lepel vast waar nog een beetje aardappelpuree-met-jus aanzat. Hij gooide nog een keer. Deze keer kwam het op mijn gewaad. Ik voelde mijn ogen prikken en snel rende ik de Grote Zaal uit. Naar buiten.

[ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 17:16 ]

living la dolce vita

Samira

Ik wil net het gebouw inlopen, als ik Kate naar buiten zie komen. Ik loop naar haar toe.
    'Wat is er, Kate?' vraag ik, terwijl ik met haar meeloop.

Remus

'Ik dacht dat je nooit zou komen. Het leek alsof je een uur vertraging had' zeg ik, als Sirius naast me komt zitten.
    'Emma is ook een faunaat.' zeg ik, zachtjes, zodat niemand anders het kan horen.

Emma.

Ik ga aan tafel zitten en pak een stukje kip. Aan de tafel van Griffoendor zitten Remus en Sirius te praten en even overweeg ik om te gaan zwaaien.

Narcissa.

'Je gaat toch niet met die bloedverraders om, Katje-schatje?' zeg ik en ik leg mijn hoofd op Lucius schouder. 'Ik heb je gemist.' zeg ik op een lieve, maar ongemeende toon. Het is dat mijn ouders me dwingen door te gaan met hem, anders was ik allang weggeweest! Lucius nam nog een hap van de rollade en gaf me toen een kus.

Nymphadora Tops.

Ietwat ongemakkelijk ga ik aan de tafel van Huffelpuf zitten en kijk de zaal rond. Al snel rusten mijn ogen op de verbleekte, groezelige persoon aan de tafel van Griffoendor. Hij ziet er enigszins woest uit, maar dat maakt hem juist zo lief... Als ik merk dat ik aan het staren ben ga ik door met het vermoorden van de derde wortel en let alleen nog maar op het eten waar ik al de hele dag trek in had.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Sirius
    'ik liep pal achter je,' zeg ik met een droog gezicht(XD) Ik juich als er weer iemand bij griffoendor wordt ingedeeld.
    'Hmm, daar gaat mijn briljante plan,' zeg ik zacht. Nu Emma mee helpt voel ik me een beetje minder, ik dacht nog wel dat ik een geweldig plan had. MAar schijnbaar is hel al weer uitgevoerd.

Do it scared, but do it anyway.

Remus

'Sirius, are you serious?' vraag ik. Deze flauwe grap wordt veel gemaakt, dus ik grijns naar hem. Ik kijk even naar de tafel van Ravenclaw, waar ik Emma vrolijk zie zwaaien,

[Kzal zo ff de personagelijst updaten(:]

Katheryn Madison Lynx
    'Malfidus' zeg terwijl ik de tranen probeer terug te duwen. 'Hij pest mij altijd'.

[Sorry dat deze zo kort is. Maar ik weet niks meer.]

living la dolce vita

Samira

'Echt? Tegen mij is hij altijd wel aardig. Maar ja, wij zijn gelukkig niet van die stomme Gryffindors. Hij moet jou ook gewoon niet pesten. Ik ga wat tegen hem zeggen. Kom je? Ik heb honger.'
    In tranen staat Kate op, en loopt achter me aan

Narcissa.

Ik loop vlak langs Katheryn heen en druk haar een stukje perkament in haar handen. 'Hier, je huiswerk toverdranken.' zeg ik en kijk haar doordringend aan. "Hij bedoelt het niet zo, Lucius is lief maar we worden onder druk gezet."

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Katheryn Madison Lynx

Samira is aardig. Maar wat is er mis met Griffoendors? Ik haal mijn mp3 uit mijn zak. En pruts wat met de oortjes. Ik stom hem weer in mijn zak. En ga naast Samira zitten. Met een servet probeer ik mijn haar en gewaad zo goed mogelijk schoon te krijgen.

living la dolce vita

Samira

'Lukt het?' vraag ik.
    Kate schudt haar hoofd: 'Die vlekken gaan er niet uit.'
    'Wacht maar even. Sanitato.' zeg ik, terwijl ik met mijn toverstok zwaai.
    'Zo doe je dat.'

Katheryn Madison Lynx
    Ik schiet in de lach. 'Oh, ja. Was ik vergeten.' zeg ik. Ik schep wat eten op en begin te eten.

[Sorry dat ik korte stukjes plaats!]

[ bericht aangepast op 29 nov 2011 - 17:36 ]

living la dolce vita

[Geeft niet!]

Samira

Ook ik schiet in de lach, waarna ook Kate weer moet lachen.
    Lucius kijkt ons vreemd aan, maar richt zijn blik weer op zijn rollade. Hij begint weer te vreten, ja, vreten. Jongens kunnen gewoon niet normaal eten.