• Wat doe je als je na een afgrijselijke nacht ontwaakt in een vreemd huis en ontdekt dat je niet alleen bent?
    Wie vertrouw je in een spel waar ieder zichzelf moet zien te redden?
    Hoe kom je te weten wie geheimzinnige spelmaker is die jou doorheen deze hel sleept door middel van de meest bloederige quuestes?
    Wat staat er degenen die het niet halen te wachten?
    Hoe ver ga jij om de sleutel te bemachtigen die jou je vrijheid of dood kan brengen?

    To win your Freedom, you must play the Game.

    ##


    Leave| Cymbeline Crane Callous |Spelmaker
    Cockney| Arya Rana Debris
    Proprius| Liam Oliver Sanz
    Bigheart| Lucas Sam Avery
    Inkheart| Damian Tycho Ophelos
    PHENOMENIALL| Lucas Reynold Jenson
    JaiRy| Josey Willows
    HurtedHeart| Sarina Sersea Calle
    Fayan|Veralynn June Carter
    Priemgetal| Jacqueline Emma Scott
    Cinna| Abigale Sparks
    Epitaph| Murlaugh Danson Upgraye
    GoogleIt| Dedrick Mecvin Geneva

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Abigale
    "H-hallo?" Hoor ik een hese stem klinken en snel doe ik een stap dichter in de richting, mijn mes houd ik strak voor mijn gezicht en loop verder op de jongen af, totdat ik een meter van hem verwijderd ben.
    "Wat was je van plan? Arya vanachter aanvallen?" Ik bekijk de jongen van top tot teen, tot zijn brede kaaklijn en lichtbruine ogen. Hij is niet echt lang, waardoor ik net iets boven hem uittoren. "Zeg het,"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Damian
    'Nee ze komt niet mee,' zeg ik als Arya een iPod in mijn hand drukt.
    'Die is van jou, niet van mij. Ik ken mijn muziek.' zeg ik, van binnen bloos ik. Ik overzie mijn plan en merk dat dit nog moeilijk gaat worden met Arya. We lopen ondertussen terug naar de andere die nog staan te wachten. Ik denk aan wat Cee heeft gezegd, ga je eigen weg en volg niet klakkeloos de andere.

    Sarina Sersea Calle
    Ik bekijk de jongen met een kleine dolk van hooguit 10 centimeter. Ik pak mijn uitschuifbare zwaart uit mijn riem en houd hem voor me. 'Ik wil je geen kwaad doen, en dat doe ik ook neig als je die dolk wegdoet.' Zei ik met een glimlach. 'Ik doe niets. Beloofd.' Zei ik zacht. De jongen keek niet blij eerder angstig een kleine zweetdruppeltjes zaten op zijn voorhoofd.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Cymbeline
    Ze denkt even terug aan Damian. Hij had haar echt aan haar broer doen denken. Dat was de reden van de tip. Zij speelde immers mee. Het huis zou bepalen wie er het eerste aanging. En dat begon bij de groepen. Dus hij moest gewoon naar haar luisteren. Ze keek rond, en kwam uiteindelijk terecht in de eetzaal. Hij was sober. Idee van haar ouders. ‘Kun je het vinden?’ Lachte ze naar een jongen met een boek van haar vader in zijn handen. Ze ging op de eettafel zitten en zuchtte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lucas Reynold Jenson
    "Is Arya dat roodharige meisje?" Vraag ik aan het lange meisje.
    "Ja."
    "Nee, ik was haar niet aan het aanvallen. Ik weet niet wat ik hier doe."
    "Wat doe je dan met dat mes?" Het meisje wijst naar mijn dolk, met haar bruine ogen kijkt ze strak in de mijne en ik voel me een beetje klein.
    "Ik ben Luke."
    "Ik niet." Zegt ze als ze me weer strak aankijkt, ondanks dat voel ik toch een soort spanning in haar doen, alsof ze bang is. Alsof ze bang is voor mij.


    Not all those who wander are lost.

    Josey

    Langzaam loop ik op Gale af die tegen een jongen bezig is. Ik houd de jongen in gaten terwijl Gale hem zegt te vertellen wat hij van plan was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Vraagje gaan er in dit verhaal echt personages dood? Hoe moet je dan nog je karakter spelen? Als geest :P. En wie kiest er wie er doodgaat?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    @PHENOMENIALL, zou je alsjeblieft mijn personage niet dingen kunnen laten zeggen? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    @PHENOMENIALL, zou je alsjeblieft mijn personage niet dingen kunnen laten zeggen? (:


    Oh ja, sorry (:
    Ik zal stil zijn (cat)


    Not all those who wander are lost.

    [het huis kiest zelf wie dood gaat, leuk toch]

    Arya

    "En nu kun je mijn muziek leren kennen. Misschien bevalt het je wel, als je het een kans geeft," antwoord ik verlegen.
    Ik hoor Gale tegen iemand schreeuwen maar het enige dat ik hoor is mijn naam en 'vanachter aanvallen'. Wanneer ik dichterbij ben lijkt het me nogal een vijandige situatie.
    "Gevonden," zeg ik geveinsd vrolijk terwijl ik Damian presenteer alsof ik een goochelaar was en hij mijn assistente.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 21:37 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tjha, het is wel de bedoeling dat er personages verdwijnen, maar die komen dan met z'n allen in een ruimte, en dan moeten ze beslissen wie er mag winnen of zoiets (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abigale
    "Geef me je dolk," zeg ik en wendt mijn hoofd iets, steek mijn hand uit en voel Josey haar ogen in mijn rug boren. Ze houdt ons in de gaten, voor het geval dat. "Ik vertrouw je pas als je, je dolk aan mij geeft. Je krijgt hem terug als ik je geloof."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Dus diegene die doodgaat bestuurd het huis ofzo das echt gaaf :D]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Lucas Reynold Jenson
    Met een kleine aarzeling geef ik het meisje de dolk.
    "Wie ben jij?" Vraag ik terwijl ik haar handen voel als ze de dolk van me afpakt.

    [ik moet nu gaan (: laat mijn personage maar met iemand een bondgenootschap sluiten of laat me maar bewusteloos neervallen ofzo (:]


    Not all those who wander are lost.