• Wat doe je als je na een afgrijselijke nacht ontwaakt in een vreemd huis en ontdekt dat je niet alleen bent?
    Wie vertrouw je in een spel waar ieder zichzelf moet zien te redden?
    Hoe kom je te weten wie geheimzinnige spelmaker is die jou doorheen deze hel sleept door middel van de meest bloederige quuestes?
    Wat staat er degenen die het niet halen te wachten?
    Hoe ver ga jij om de sleutel te bemachtigen die jou je vrijheid of dood kan brengen?

    To win your Freedom, you must play the Game.

    ##


    Leave| Cymbeline Crane Callous |Spelmaker
    Cockney| Arya Rana Debris
    Proprius| Liam Oliver Sanz
    Bigheart| Lucas Sam Avery
    Inkheart| Damian Tycho Ophelos
    PHENOMENIALL| Lucas Reynold Jenson
    JaiRy| Josey Willows
    HurtedHeart| Sarina Sersea Calle
    Fayan|Veralynn June Carter
    Priemgetal| Jacqueline Emma Scott
    Cinna| Abigale Sparks
    Epitaph| Murlaugh Danson Upgraye
    GoogleIt| Dedrick Mecvin Geneva

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:58 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cymbeline
    ‘Maak je geen zorgen, ik ben er lang geleden overheen gekomen, toch bedankt,’ze glimlacht zowaar.. echt? En schud dan haar hoofd. ‘Ik ben veel meer te weten gekomen. Er ligt hier een spoor van kranten artikelen, en zodoende ook onthulling. Het is een spel. En wij zijn de pionnen. We moeten iets anders doen dan wat iedereen doet. Als hun met z'n allen rechts gaan , ga ik links. Heb je dat niet geleerd uit horrorfilms?’Ze glimlachte. Het was een tip. Uiteindelijk stond ze op. ‘Dit is een slaapkamer met slot van binnenuit. Dus ik blijf hier. Bovendien zal hier vast nog wel iets te eten liggen.'


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Arya
    "Ik zou jou ook niet alleen laten," spreek ik Gale toe "ongeacht hoe sterk je bent. Geloof me, uiteindelijk helpen spieren hier niet veel."
    Zonder op een antwoord te wachten begin ik te lopen in de door Sarina aangewezen richting. Ik had beloofd hem te helpen, en of hij nu hulp nodig had of niet, ik zou het risico niet nemen.
    Ik spits mijn oren en hoor een zoetgevooisde meisjesstem waardoor ik me laat leiden. Vlak voor de deur vanwaar het geluid komt blijf ik staan. Ik durf haast niet binnen gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Abigale
    Koppig schud ik mijn hoofd en blijf staan waar ik sta, ze hoeven echt niet te verwachten dat ik Damian ga zoeken. Mijn vertrouwen in die jongen wordt met de seconde minder.
    "Goed dan," zeg ik en zucht. "Ik blijf wel hier, voor het geval dat en begin het mes uit verveling in de vloer te steken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Josey

    'Wacht!' riep ze de Mec na. 'Het is niet slim om hier nu alleen achter te blijven,' vervolgde ze, ze wierp de jongen een wanhopige blik toe. Hier alleen rondlopen was echt niet iets wat je wilde.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sarina Sersea Calle
    Ik gromde. 'Daar ging Damian heen.' Zei ik terwijl ik naar de donkere gang wees. 'Ookal heeft hij een spiermassa hij kan niet tegen een mes op. Overal kunnen boobytraps zijn en misschien trapt hij er in een.' Gromde ik naar haar. 'Ik maak het pakje opeen misschien helpt het ons verder.' Zei ik tegen de groep. Ik pakte mijn dolk en liet het het leer opensnijden. Mijn ogen werden groot en een lach kwam vant oor tot oor. Ik keek ernaar. 'Een klein uitklap zwaard.' Grijnsde ik. Een zwaard was een geweldig wapen. Ik trok aan het uiteinde zodat hij uitklapte. Ik stak hem in mijn riem en maakte hem vast zodat hij niet meer loskon. Ik liet hem eerst inklappen. Ingeklapt was hij 30 centimeter en uitgeklapt ongeveer 80 centimeter. 'Wie wilt gaat mee maar ik ga Damian zoeken voor het telaat is.' zei ik kil


    I'm finally back, Finally after a Year break

    - Dedrick Mecvin Geneva -
    Ik draai me om en kijk in de ogen van de 'vrouw'. Ik zucht en schud mijn hoofd. 'Misschien als ik weet wat hier aan de hand is en als ik julie weer tegenkom. Het gaat je goed!' Ik werp het meisje een glimlach toe en loop terug naar de kamer die me deed denken aan een ouderwetse eetzaal.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Arya

    Ik raap al mijn moed samen en doe de deur toch open. Een golf van opluchting overspoelt me als ik Damian zie staan.
    "Damian," begin ik tot ik het meisje ook zie zitten "je hebt iemand gevonden," besluit ik dan maar te zeggen. Even valt er een ongemakkelijke stilte en dan besluit ik me maar voor te stellen
    "Ik ben Arya," zeg ik vriendelijk tegen meisje. Vreemd genoeg komt ze me bekend voor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Damian
    Ik knik naar Cee als bedankje voor de tip.
    'Dat was ik al van plan.' zeg ik tegen haar net voordat Arya binnen komt. ze is opgelucht als ze me ziet.
    'Had ik moeten wachten?' zeg ik kil en draai me om om Arya weer mee te nemen uit de kamer. Een laatste glimlacht siert mijn mond naar Cee en ik loop de kamer uit.
    'Kom je?' vraag ik aan Arya als ik haar bijna meetrek

    Lucas Reynold Jenson
    Het meisje dat zich had voorgesteld als 'Arya' stond in de deuropening terwijl ik in de donkere hoek van de gang stond. Ik werd opeens enorm zenuwachtig en van de zenuwen liet ik mijn dolk op de grond vallen. Een kletterend geluid vulde de ruimte.


    Not all those who wander are lost.

    Josey

    'Argh! Eigenwijs ding,' mompel ik en draai me om en loop richting Gale. Ik had niet meegekregen wat er gebeurd of gezegd was. 'Waar is de rest nou?' vraag ik haar terwijl ze verveelt met haar mes in de vloer aan het steken is.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cymbeline
    Ze zucht. Al die kinderen maken haar gek. Kunnen ze niet één keer normaal doen? Naar haar luisteren? Dus loopt ze ook naar buiten, maar de andere kant op. De gangen zijn eindeloos, maar schuin tegenover haar is een wenteltrap naar de keuken. Als ze beneden is kijkt ze rond. ‘Hallo!? Is daar iemand!?’ Roept ze rond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abigale
    Een kletterend geluid in de verte doet me opschrikken en snel sta ik op, trek mijn mes op en ren de kamer uit, als ik in de gang sta kan ik in het donker net de gezichten onderscheiden. Blijkbaar was Damian niet ver, sinds hij naast Arya staat. Ik bespeur de gang en zucht even.
    "Wat was dat?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Arya

    "Had ik moeten wachten?" vraagt hij kil.
    "Ik kan je niet helpen als ik niet weet waar je bent," fluister ik zodat het meisje me niet hoort.
    "Kom je?" vraagt hij terwijl hij me haast de kamer uitsleurt.
    "W-wacht, komt zij niet mee?" stamel ik.
    Maar Damian trekt me mee de kamer uit. Terwijl we terug de gang op wandelen zoek ik in de zakken van mijn vestje naar iets. Wanneer mijn vingers iets blokvormigs met draadjes vinden, neem ik het vast en haal het tevoorschijn. Zonder een woord druk ik mijn Ipod in Damian's hand. Ik zie Gale al staan wachten.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 21:26 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lucas Reynold Jenson
    "Wat was dat?" Shit, Luke. Je hebt de aandacht weer naar je toe getrokken, denk ik. Ik schraap mijn keel en loop - met mijn dolk weer in mijn handen - richting de mensen.
    "H-hallo?" Vraag ik schor.


    Not all those who wander are lost.

    - Dedrick Mecvin Geneva -
    Als ik in de kamer sta kijk ik zowel nieuwschierig als op mijn hoede de kamer door. Rechts van mij staat een lange houten tafel en aan mijn andere zijde een soort marmeren wastafel. Voorzichtig loop ik eraf en laat me handen over het koude steen glijden. Ik slik en als ik een zachte klik hoor kijk ik schichtig om me heen. Ik loop naar de andere kant van de kamer en onderzoek een kleine kast waar ik een in leer gebonden boek vandaan haal. Glimlachend van mijn fonds open ik het boek.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 21:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."