• Wat doe je als je na een afgrijselijke nacht ontwaakt in een vreemd huis en ontdekt dat je niet alleen bent?
    Wie vertrouw je in een spel waar ieder zichzelf moet zien te redden?
    Hoe kom je te weten wie geheimzinnige spelmaker is die jou doorheen deze hel sleept door middel van de meest bloederige quuestes?
    Wat staat er degenen die het niet halen te wachten?
    Hoe ver ga jij om de sleutel te bemachtigen die jou je vrijheid of dood kan brengen?

To win your Freedom, you must play the Game.

##

Leave| Cymbeline Crane Callous |Spelmaker
    Cockney| Arya Rana Debris
    Proprius| Liam Oliver Sanz
    Bigheart| Lucas Sam Avery
    Inkheart| Damian Tycho Ophelos
    PHENOMENIALL| Lucas Reynold Jenson
    JaiRy| Josey Willows
    HurtedHeart| Sarina Sersea Calle
    Fayan|Veralynn June Carter
    Priemgetal| Jacqueline Emma Scott
    Cinna| Abigale Sparks
    Epitaph| Murlaugh Danson Upgraye
    GoogleIt| Dedrick Mecvin Geneva

[ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:58 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

- Dedrick Mecvin Geneva -
    Iemand gilt, ben ik dat? 'Asjebleift doe me niks!' Gil ik hysterisch. En val huilend op de grond. Ik prevel zachtjes smeekgebeden en kijk door de tranen heen naar het meisje dat net binnen is komen vallen. Ze heeft een mes in haar hand, dit is mijn einde.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Arya
    Zodra de deur open is, vergeet ik Damian even en wurm ik me een weg naar binnen. Ik praat straks wel met Damian, als hij daden wil kan hij daden krijgen. Een hand graait naar me in de hoop me tegen te houden maar ik glip tussen mijn lotgenoten door de kamer in. Klein zijn heeft zo zijn voordelen. Op de grond zit iemand bijna versteven van angst.
    Ik nader het figuur met mijn handen in de lucht, om te tonen dat ik geen slechte wil heb.
    "Ik weet wat je denkt," spreek ik de persoon toe "maar wij zijn hier ook buiten ons wil om. We doen je niks," spreek ik zacht.
    "Hoe heet je?" vraag ik terwijl ik voor hem -ik zie nu dat het een jongen is- ga zitten.

[ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:32 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Josey

Arya wurmt zich de kamer binnen, ik wil haar achterna lopen maar kom tot de conclusie dat ik net iets te groot ben om er doorheen te komen. 'Wie is daar, Arya?' roep ik en wacht haar antwoord ongeduldig af.

[ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:30 ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

[Oké, nu snap ik het niet meer... Wie heeft het nu tegen wie?]

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Sarina Sersea Calle
    Arya wurmt zich naar binnen. Het slot zat nog vast maar het hout was verbrijzeld door mijn mes en mijn beuk. De jongen zag mijn mes en keek angstig. Snel stopte ik hem weg. 'Ik kom niet om je kwaad te doen Ik ben diegene die je bevrijd heeft. Ik wil net als jij hier weg.' Zei ik met een tandapasta smile. Arya sprak hem nu toe. Ik ging er ook bijzitten terwijl ik mijn mes in mijn zak stopte.

I'm finally back, Finally after a Year break

[Arya heeft het tegen Dedrick]

[hahaha, we gaan een beetje snel :D]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Lucas Reynold Jenson
    De andere mensen zijn inmiddels via een andere deur in een andere kamer belandt. Terwijl Megan Fox even wordt afgeleid door geluid uit de andere kamer, probeer ik op handen en voeten zo snel mogelijk naar de andere kamer te vluchten.

Not all those who wander are lost.

- Dedrick Mecvin Geneva -
    Twee meisjes buigen voor me neer. Ik wieg me zelf heen en weer terwijl de meisjes me toe spreken over dat ze aan mijn kant staan. Ik kijk op,'Waar ben ik?' Zeg ik ze wantrouwend aankijkend. Ik negeer de vragen over wie ik ben, dat hoeven zij nog niet te weten.

@PHENOMENIALL Wie is Megan Fox? Gale? Hahaha

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Arya
    Ik hoor voetstappen aan de andere kant van de gang.
    "Gale? Is daar nog iemand anders?" vraag ik terwijl ik achter me kijk naar degenen die nog op de gang staan.
    "Waar ben ik?" vraagt de jongen.
    Alweer zakt de moed me in de schoenen.
    "Je bent in het slachtershuis," zeg ik terwijl ik troostend een hand op zijn arm leg.

[ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:35 ]

Cinna schreef:
    @PHENOMENIALL Wie is Megan Fox? Gale? Hahaha

Nee, die Serena ofzo (:
    Ze had in haar beschrijving bij 'Rollen' staan dat ze op Megan Fox leek

Not all those who wander are lost.

Liam
    Ik volg Gale naar binnen en zie een jongen zitten. "Hey." Mompel ik en ga op mijn hurken voor hem zitten.

[HurtedHeart = Sarina = Megan Fox lookalike]

Sarina Sersea Calle
    Hij kijkt ons wantrauwend aan. Eigenlijk wantrouwde ik hem ook. Ik deed een arm voor Arya en deinsde haar duwend achteruit. 'Hoe kom jij hier? en waarom la je niet in de hal net zoals iedereen?!' Zei ik grommend terwijl ik mijn ogen tot spleetjes maakte. Ik vertrouwde hem niet. 'Je bent trouwens in het Slachtershuis, Maar we en ik wil antwoord. Wie ben je en waarom lag je niet in dehal.' ik klonk bits en dringend. Ik wou het gewoon weten.

I'm finally back, Finally after a Year break