• Ik zou het zelf wel handig vinden, bijv. bij het herschrijven van stories enz. Wat denken jullie ervan?


    26 - 02 - '16

    Ik vind het niet echt nodig. Maar als anderen en er gelukkig van worden, waarom niet.(bloos)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Tegen. Niet erg nodig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind het persoonlijk overbodig ;$ Dan moet je die hoofdstukken eerst aanvinken en daarna op activeren drukken. Kun je beter gelijk bij elk hoofdstuk activeren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tegen, vind het niet erg nuttig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tegen, het maakt de site alleen trager en heeft geen nut. :W


    Cool, neat, swell -Cry

    Buddy schreef:
    Ik vind het persoonlijk overbodig ;$ Dan moet je die hoofdstukken eerst aanvinken en daarna op activeren drukken. Kun je beter gelijk bij elk hoofdstuk activeren.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Nightlock schreef:
    Ik vind het niet echt nodig. Maar als anderen en er gelukkig van worden, waarom niet.(bloos)

    Ik zie het nut niet?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Waarom? Alsof je er in één keer honderd wil gaan activeren.. En als het er een paar zijn klik je gewoon 5 keer.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Templesmith schreef:
    Tegen. Niet erg nodig.


    To infinity and beyond •

    Tegen, ik zie het nut er niet van in.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Voor, want ik heb zo een story met FUUU memes en dan upload ik meerdere hoofdstukken tegelijkertijd. En dan steeds op activeren klikken, en 100 hoofdstukken naar beneden moet scrollen om weer op activeren te klikken voor 10 keer, is een heel gedoe.


    Let the Night embrace you

    Nee. *O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tegen, lijkt me overbodig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LOVEANNABETH schreef:
    Ik zie het nut niet?


    Tears are words the heart can't say.