• Ik moest gisteren nablijven met de domste reden ooit: m'n bles hong voor m'n ogen tijdens LO en wanneer de leerkracht klaagde zei ik dat ik m'n bles niet ging afknippen (ze wou van wel,wtf).Mijn moeder zei dus dat ik niet moest gaan,dus ik ging maar naar huis,moet ik maandag & dinsdag nablijven =/
    maar serieus,dat is toch belachelijk?Nablijven omdat m'n bles in mn gezicht hong bij LO en ik het niet wil laten knippen? >.<
    school wordt erger en erger =/


    Imperfection Is Beautiful

    Ja, dat is inderdaad belachelijk! ;$ En het slaat nergens op... :X


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    wat een lullige reden om na te blijfen ='3 serieus zielig


    If you believe in yourself anything is possible

    Als het in je ogen hangt, kunnen zij daar iets inderdaad wel iets van zeggen. In ons schoolreglement staat dat er geen haar voor je ogen mag hangen. Ik weet niet of dit in jullie schoolreglement ook staat en of je haar ook echt wel in je ogen hangt, maar bij ons zou je er dus wel voor gestraft kunnen worden.
    - Zelf vind ik het ook een debiele reden, hoor. Ik bedoel; je mag zelf toch kiezen hoe je je haar doet!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Check het reglement. Als er niks over in staat, dan kun je mooi wegblijven _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Cloudburst schreef:
    Als het in je ogen hangt, kunnen zij daar iets inderdaad wel iets van zeggen. In ons schoolreglement staat dat er geen haar voor je ogen mag hangen. Ik weet niet of dit in jullie schoolreglement ook staat en of je haar ook echt wel in je ogen hangt, maar bij ons zou je er dus wel voor gestraft kunnen worden.
    - Zelf vind ik het ook een debiele reden, hoor. Ik bedoel; je mag zelf toch kiezen hoe je je haar doet!
    er staat niets van in het regelement,en ze heeft er ook een jaar niets op gezegt dat dat niet mag.=/


    Imperfection Is Beautiful

    Omg. wat een retards. Je haar knippen omdat zij dat willen? Ik zou echt flink pissig worden. Je moet de mensen in mijn school zien met hun haren, je leraren zouden schrikken.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Shikari schreef:
    (...)er staat niets van in het regelement,en ze heeft er ook een jaar niets op gezegt dat dat niet mag.=/


    Dan zou ik niet gaan. Als ze geen deftige reden hebben, moet je ook niet gaan.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Shikari schreef:
    (...)er staat niets van in het regelement,en ze heeft er ook een jaar niets op gezegt dat dat niet mag.=/

    Dan ben je gek als je dan nog nakomt. Ga in hoger beroep :] Dus leraren die jou willen helpen inschakelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cloudburst schreef:
    (...)

    Dan zou ik niet gaan. Als ze geen deftige reden hebben, moet je ook niet gaan.

    Ivan schreef:
    (...)
    Dan ben je gek als je dan nog nakomt. Ga in hoger beroep :] Dus leraren die jou willen helpen inschakelen.
    het moeilijke is,die willen zich er niet mee bemoeien (ok ja eentje maar) >< vriendjespolitiek ._.


    Imperfection Is Beautiful

    Je hebt een coördinator? Die zijn er voor dit soort dingen, daar moet je heen gaan. Anders laat je je ouders bellen, die hebben echt een gigantische invloed op een school, aangezien die natuurlijk met andere ouders praten, onder andere met ouders wiens kinderen nog naar het middelbaar moeten.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ivan schreef:
    Check het reglement. Als er niks over in staat, dan kun je mooi wegblijven _O_


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Hahah wat erg. Dat is echt zinloos.


    we've only said goodbye with words