• Zoals de titel; Heb jij een goede band met je zus(je)/broer(tje)?

    Was ik even benieuwt naar, omdat ik zelf met mijn 2 zusjes echt helemaal geen band heb, ik vind ze echt hatelijk (cat)
    Gelukkig heb ik nog een oudere zus, waar ik het wel mee kan vinden ;]
    Xies.

    Ik woon samen met mijn zus. Ze is een van mijn zielsmaatjes. Ik zou niet weten wat ik zonder haar moet. Met mijn broer heb ik wel een goede band, we hebben het leuk samen ;3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja ik heb een goede band met mijn broertje. Ook al scheld ik hem 's ochtends wel eens uit, hebben we wel eens ruzie's, ik kan ook altijd met hem lachen en over serieuze dingen praten. I love my bro.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb geen broertjes of zusjes...


    dream, dare, fly!

    Soms, haha.
    Meestal kan ik mijn zus(sen) dingen vertellen, maar we hebben regelmatig ook ruzie, dus tja.


    We accept the love we think we deserve.

    ja best wel. natuurlijk is er soms ruzie, dat hoord er bij, maar ik kan ze alles zeggen. ze zijn ook allemaal best verschillend, zo hoef ik niet naar m'n zusje te gaan voor een menig of 'jongensdingen' maar daar heb ik m'n zus voor. als ik wil lachen of juist over ernistige dingen wil prate ga ik naar m'n broertje. en ga zo maar door :p
    stiekem hou ik wel heel veel van ze XD


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Vroeger wel, we deden alles samen. Maar sinds de puberteit niet meer. En zeker niet sinds mijn zusje in de puberteit kwam, ik kan echt niets meer goed doen voor haar.
    En met mijn broer nooit echt gehad, hij is heel afstandelijk.


    Your make-up is terrible

    Mijn broertje en ik doen echt veel samen. We hebben eigenlijk nooit, maar dan ook bijna nooit ruzie. Het enige wat we doen is stoeien, elkaar uitschelden voor de lol, samen voetballen en lachen.
    Ik kan het echt goed met hem vinden, ik zou niet zonder mijn bro kunnen (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik heb wel een goede band met mijn beide broers, dat was vroeger wel anders (cat). Maar ik zie ze bijna nooit meer dus dan wordt die band ook minder.


    -

    Ik heb een hele goede band met mijn broertje. We doen niet echt dingen samen, omdat we nogal verschillend zijn. Maar we hebben nooit ruzie of irritaties. We trekken vooral de laatste paar jaar steeds meer naar elkaar toe (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    met een van de twee heb ik best wel een goede band..
    maar de andere is autistisch , dus het ene moment wel en het andere niet ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ja, ik houd heel veel van mijn twee broers en mijn zus. En ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Roadie schreef:
    Ik heb geen broertjes of zusjes...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik denk dat mijn band met mijn broer beter is dan met welk ander familielid, maar onze band is niet zó goed hoor.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ach ja, we kunnen met elkaar overweg. Meestal is mijn broer wel aardig, hij heeft alleen vreemde humor haha.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Neen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.