• STORIES GEZOCHT

    Je ziet het c: ik zoek stories, maar ik zoek géén fanfics. Dus geen THG, HP, 1D, JB, etc.
    Ik houd van fantasie, avontuur etc :p. Leuk als er misschien magie in voorkomt of vampiers of weerwolven, het hoeft niet. Ik houd ook van spookachtige verhalen, maar ook weer van romances.
    Hetgeen waar ik nog meer een eis aan stel is dat het niet meer dan 50 hoofdstukken heeft. (:
    Xx


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Voel je vrij om je verhaal te promoten c:


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Zijn er geen verhalen die geen fanfics zijn? :(


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Ik heb er wel één, maar die is sws meer dan 50 hoofdstukken. (':
    Wel fantasy/avontuur.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nou ja, ik zou het liefst niet meer dan 50 hoofdstukken willen, maar als het er meer zijn maakt het niet uit :p als het verhaal maar leuk is c:


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Misschien is dit iets voor je? ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb een OP op mijn profiel staan. 17 hoofdstukken, misschien dat je er in geïnteresseerd bent?


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Heey,
    Ik heb een fantasy/avontuur story, misschien wat voor jou?
    http://www.quizlet.nl/stories/95658/lack-of-time/
    (Ik weet nog niet hoe lang het wordt, ben pas net begonnen)


    Destiny is a funny thing, you never know how things are going to work out - Iroh

    Ik ga met eentje beginnen, maar misschien dat het vannacht Quizlet niet haalt.
    Ik zit te twijfelen in mijn proloog en eerste hoofdstukjes, omdat ik wil dat alles perfect uitgeschreven is.


    -


    - Korte verhalen over onbekende personen
    - Nederlands geschreven
    - AL

    Plaatje is aanklikbaar


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    okayy, thanks (: ik ga ernaar kijken :P


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Mijn nieuwe story heeft alleen nog maar een proloog, maar ik ben al druk bezig met het eerste hoofdstuk :Y) (Als ik me nu nog maar concentreren, omdat mijn moeder en zus een of andere verhitte conversatie hebben over politiek --')

    Pandora's box
    Jaren geleden, toen de eerste mens was geschept waagde Prometheus het om het vuur van de Olympus te stelen en het aan de mens te schenken. Als straf schepte Zeus de eerste vrouw. De godinnen schonken haar elk verschillende eigenschappen, waaronder een nieuwe: Nieuwsgierigheid.
    De vrouw, Pandora, werd naar aarde gestuurd als geschenk, samen met een doos die nooit geopend mocht worden. Het ging goed, tot Pandora haar nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen en de doos opende. Meteen ontsnapte de rampspoed waarmee de doos was gevuld naar en sindsdien was het leven nooit meer hetzelfde.


    Vandaag de dag is dit slechts een in vergetelheid geraakte mythe, een verhaal waar niemand echt meer op zit te wachten. Zeus, woedend omdat niemand hem meer vereerd voor de machtige god die hij is, laat nog zo'n meisje geboren worden. Ook met haar wordt een doos meegestuurd. Een doos vol rampspoed die onvoorwaardelijk met het meisje is verbonden. Niemand had voorzien wat er zou gebeuren als ze de doos zou openen. Niemand behalve één man.


    ~Onbekende personen
    ~Avontuur
    ~Science fiction
    ~Nederlands geschreven
    ©General





    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 13:18 ]


    yeehh