• Je mag minstens drie krachten kiezen die jij zou willen beschikken, en nu vraag ik me af wat... Maar geen vliegen, want ik weet dat iedere reactie dat zal bevatten. En wees eens orgineel.

Bijvoorbeeld, Ikzelf zou mijn emoties een aan en uit knop willen geven, geheugens willen wissen en mensen een andere oordeel kunnen geven door ze het aan te praten. Dat zou het leven ook een stuk gemakkelijker maken, I guess.
    Ik ben benieuwd. : D

EDIT: Je hoeft niet uit de dingen te kiezen die ik heb neergezet, dat is een voorbeeld.

[ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 16:44 ]

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ik wil de kracht hebben om altijd gelukkig te kunnen zijn.

Ik wil oerkrachten hebben. :Y)

"Well, well. Look who we've got here!"

Cumberbatch schreef:
    Tijdreizen of zo ontzettend slim zijn dat ik gewoon maar naar iets hoef te kijken en het dan kan. Of Shapeshiften c:

comfort in c h a o s

Met de tijd kunnen spelen (terugspoelen, doordraaien,...), gedachten lezen en kunnen verdwijnen wanneer ik maar wil, zonder dat iemand het merkt

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Ik wil onzichtbaar kunnen zijn en alles kunnen onthouden wat ik wil.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Tijd terug kunnen keren, gedachten lezen en over de laatste zal ik eens nadenken (:

Never run out of reasons to smile...

Een (wolf) shape-shifter zijn,
    emoties kunnen voelen en beïnvloeden,
    Het manipuleren van gedachten.

als ik dat zou kunnen, zou het echt heel awesome zijn_O_

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

De vier elementen kunnen beheersen. En de tijd met de tijd kunnen spelen.

"Ignite, my love. Ignite."

Héél slim zijn.
    Kunnen toveren.
    Je in alle stoffen kunnen begeven.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Tijd reizen, alle talen in de wereld kennen en tijd stilzetten.

As travars

1.Water sturen.
    2.Gedachten lezen
    3.In de toekomst kijken.

[ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 21:00 ]

De elementen kunnen beheersen, tijd beheersen (tijdreizen).

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Vliegen, iemand van me laten houden en- de tijd terugspoelen & vooruit.

Ik wil wel gewoon soms weten wat andere mensen voor mij voelen, of van me denken.

Not all those who wander are lost.

Ik zou graag nooit echt oud/bejaard worden. Daarom niet voor altijd leven, maar iets van dat ik gewoon nooit echt helemaal verouder, want zo bejaard en oud zijn lijkt me verschrikkelijk. Dus gewoon, ongeveer 80 jaar leven hebben, maar dat ik in die 80 jaar maar verouder tot de fysieke en mentale toestand van iemand van 40.
    Ook enorm slim. niet zo slim dat ik helemaal nooit meer iets hoef te leren maar dat ik bijvoorbeeld de hele universitaire studie van dokter ipv van in 6 jaar in 2 jaar kan doen.
    En verder heb ik nog niet echt een idee.
    Misschien iets dat ik 17 blijf tot ik 'de ware' ontmoet en dan ouder wordt (maar dus nooit echt bejaard)

effort never betrays you