• Je mag minstens drie krachten kiezen die jij zou willen beschikken, en nu vraag ik me af wat... Maar geen vliegen, want ik weet dat iedere reactie dat zal bevatten. En wees eens orgineel.

    Bijvoorbeeld, Ikzelf zou mijn emoties een aan en uit knop willen geven, geheugens willen wissen en mensen een andere oordeel kunnen geven door ze het aan te praten. Dat zou het leven ook een stuk gemakkelijker maken, I guess.
    Ik ben benieuwd. : D

    EDIT: Je hoeft niet uit de dingen te kiezen die ik heb neergezet, dat is een voorbeeld.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 16:44 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik wil macht hebben over de tijd.. Maar dan enkel zodat ik bijvoorbeeld de coopertest en dergelijke kan doorpsoelen, of mooie moment opnieuw kan beleven ofzo :Y)
    Een kracht die ervoor zorgt dat als ik bijvoorbeeld net mijn haar heb gedaan ik beslis dat het zo blijft zitten.. Dus wind en regen, maar als ik op school komt zit het perfect x'D
    Kracht waarmee ik kan aanvoelen hoe anderen zich voelen zodat ik ze kan helpen :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou graag de elementen kunnen besturen, in verschillende boeken/verhalen kunnen stappen en zo dus alles meebeleven en... en een zeemeermin/elf zijn ;d dat is COOL ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gedachten lezen, over alle talen kunnen beschikken zonder het te leren :'), in de tijd kunnen reizen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Endure schreef:
    Ik wil macht hebben over de tijd.. Maar dan enkel zodat ik bijvoorbeeld de coopertest en dergelijke kan doorpsoelen, of mooie moment opnieuw kan beleven ofzo :Y)
    Een kracht die ervoor zorgt dat als ik bijvoorbeeld net mijn haar heb gedaan ik beslis dat het zo blijft zitten.. Dus wind en regen, maar als ik op school komt zit het perfect x'D
    Kracht waarmee ik kan aanvoelen hoe anderen zich voelen zodat ik ze kan helpen :Y)


    Hé die eerste twee zijn echt goed.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zou alle talen willen spreken zonder het te leren, muzikaliteit en ik zou iets beter willen zijn in de exacte vakken. Meer niet.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Epitaph schreef:
    (...)
    Je weet dat dat niet gaat lukken bij mij, eh.
    (wbw)

    Uiteindelijk zul je niet anders kunnen dan van me houden, dankzij mijn superkrachten. (wbw)
    En anders dwing ik je gewoon, mhihi. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vliegen, onzichtbaar zijn, door alles kunnen heen lopen, gedachten kunnen lezen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Tijdreizen of zo ontzettend slim zijn dat ik gewoon maar naar iets hoef te kijken en het dan kan. Of Shapeshiften c:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 17:15 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het manipuleren van gedachten.


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Het manipuleren van gedachten.


    + Macht over tijd. + eten kunnen toveren. LOL.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    dingen en mensen uit boeken kunnen voorlezen
    de gedachten van mensen om me heen kunnen aan en uitzetten ( dus dat ik het wel of niet hoor)
    zwaartekracht kunnen beheersen


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik zou mezelf wel in een boek willen stoppen, dat je zo in het verhaal kan springen en er weer uit.


    Trust me. I'm the doctor

    tijdreizen, gedachtes lezen. en de dode wereld kunnen betreden ^^


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Ik zou ook wel willen communiceren met dieren.


    26 - 02 - '16

    Bij nader inzien, wil ik toverkracht à la Harry Potter :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!