• Kben dus vandaag int school 5 keer gevallen.(kwas dus in een lompe bui ;d)
    dom kweet het maar twas lachen.
    1ste keer: iedereen was aan het trekken en duwen en ik ben over iemand zijn voeten gestruikeld.
    2de keer: mijn vriendin leunde tegen mij ik viel op mijn knieën op de grond in de gang.
    3de keer: mijn vriendin ( dezelfde)en ik waren kei hard aan het lachen en ze duwt mij zo vooruit en ik haar en dan duwt zei wat harder. Ik vlieg door de deur weer op mijn knieën op de grond in de gang voor de klas. Heel mijn klas was dus aan het lachen en ik lach daar weeral op de grond.
    4de keer: ik ging terug naar mijn plaats in de klas ik struikelde over iemand zijn boekentas.
    5de keer: ik wou recht staan van mijn stoel in de klas. Maar ik hing met mijn knop van mijn zak van mijn broek vast. Dus ik bleef hangen. Ik wil mij dan terug zetten dat het zou loskomen ik zet mijn i. p. v. op mijn stoel der naast weer een keer op de grond!
    jha man!!! ;d

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 18:45 ]

    Okay dan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Okay dan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Alsjeblief schrijf AN en wat meer leestekens. ik snap er niks van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Escritura schreef:
    Okay dan.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Oke ik snapte maar de helft vanwege spelling fouten.


    Shoganai i ne~

    het was echt raar! ;d

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 18:47 ]

    En nu in ABN?

    Nederlands lijkt me een goed plan?
    Anyways, cool story bro.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik haal even de spelling fouten er uit.

    Ik ben vandaag in school 5 keer gevallen.(ik was dus in een lompen bui ;d).
    Dom ik weet het maar het was lachen.
    1ste keer:"Iedereen was aan het trekken en duwen en ik ben over iemands voeten gestruikeld."
    2de keer:"Mijn vriendin leunde tegen mij aan ik viel op mijn knieën in de gang."
    3de keer:"Mijn vriendin ( dezelfde) was heel hard aan het lachen en ze duwt mij zo wat vooruit. Ik haar en dan duwt zei wat harder. Ik vloog door de deur weer op mijn knieën in de gang voor de klas. Heel mijn klas was dus aan het lachen en ik lach daar alweer op de grond."
    4de keer: "Ik ging terug naar mijn plaats in de klas. Ik struikelde over iemand zijn boekentas.
    5de keer: "Ik wou recht staan van mijn stoel. In de klas ik hing met mijn knoop van mijn zak (van mijn broek) vast. Dus ik bleef hangen. Ik wilde mij dan terug zetten dat het dan zou loskomen. Ik zet mijn i. p. v. op mijne stoel der naast. En daarna viel ik weer keer op de grond!"


    Tadaa:Y)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 18:52 ]


    Shoganai i ne~

    Northanger schreef:
    Nederlands lijkt me een goed plan?
    Anyways, cool story bro.

    dankje!xD

    StarSparkle schreef:
    Ik haal even de spelling fouten er uit.
    (...)

    Tadaa:Y)

    ;d dankje!!!

    StarSparkle schreef:
    Ik haal even de spelling fouten er uit.
    (...)

    Tadaa:Y)

    Er zitten nog genoeg fouten in, lol.
    /fail


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Doe je goed 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, dat is ook een prestatie x'd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Templesmith schreef:
    (...)
    Er zitten nog genoeg fouten in, lol.
    /fail
    Ik weet het ik ben niet zo heel goed in spelling :'D. (maar dan wel weer dat het leesbaar is en ik snapte niet alles :'D)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 18:58 ]


    Shoganai i ne~