• Piemeltjes nog aan toe! Mijn mobiel is dus kapot. En je zult het toch níét geloven -sarcasme,duh.- maar hij is van LG.
    Oke, om het er nog even in te wrijven dat je LG beter gewoon nooit kan kopen;
    Mijn mobiel had ik toenstraks uitstaan. Hij was toch leeg, dus wat had ik er aan. Ineens gaat mijn wekker van mijn mobiel af, terwijl die uitstond! Hoe bedoel je raar?! Fijn, leuk dan. Opnieuw uitgezet. Het leuke -juistnietdus- is nou dat hij mijn oplader niet meer pakt. Gatvergatvergatver. Iemand die mijn Jezus wil zijn en mij wil redden? Hoe maak ik mijn mobiel weer levend?

    EDIT: Hij heeft zich aan me overgegeven en hij doet het weer :3

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 19:49 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Zo is mijn LG ook ongeveer aan zijn einde gekomen. Ik kreeg hem niet meer aan. Gelukkig had ik al een nieuwe mobiel. Hij ligt nu ergens dood te zijn in mijn gadget-doos.
    Misschien moet je ermee naar de winkel gaan?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat wekker ding had ik ook met mijn Samsung, schijnt normaal te zijn.. -ofzo-
    En, ik zou uberhaupt al gaan voor een andere mobiel. Mss terug naar de winkel ofzo?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    gewoon terug naar de winkel


    Leef nu, anders is het straks voorbij.

    Dat je wekker afgaat terwijl je telefoon uitstaat, is normaal.
    Dat ie je oplader niet meer pakt is niet normaal. Even terug naar de winkel misschien?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Bij veel gsm's gaat de wekker af als hij afstaat denk ik (: En, ik heb zelf ook een LG, maar ik heb er eigenlijk nooit last van. Ik heb hem al zo laten vallen en zo, en hij is nog altijd niet stuk. ;p


    007

    LG is sowieso al niet goed geweest, maar haal je batterij er eens uit en je kaartje en dan opnieuw?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik heb een lg gehad.. hij was 2 jaar oud.. en toen ging et bereikt kut xd en de batterij sneller leeg mja wat wil je dan =P
    nu heb ik weer een LG en geen last van xD
    heel soms valt hij uit en krijg ik hem niej aan (ook niej met oplader) en ik deed batterij erin en eruit en toen deed tie het weer =) maybe werkt dat ook bij jou
    (welke LG heb je ?)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb een LG, en ik ben er heel blij mee. (:

    LG is een kutmerk. Die van mij is ook altijd stuk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Piemeltjes nog aan toe! Hahha geweldig ^^
    Maarre, mijn wekker gaat ook gwn af als ie uit staat :3 (tenzij je et nie hebt ingesteld om die tijd, dan is et raar) maar ik geen idee hoe je hem kan redden ;x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Die uitspraak: ''Piemeltjes nog aan toe!''
    Ik lag strijk.xDxDxD

    Ach ja, mobiels zijn een vak apart hè.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Het kan zijn dat je je mobiel te vaak leeg laat lopen. Dan heeft de accu van je mobiel niet meer genoeg ionen om hem op te laden. Je moet in dat geval gewoon even de accu eruit halen en er weer indoen. Als het goed is wil hij dan wel weer opladen. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Steph toch, je stelt me diep teleur. Wie koopt er dan ook een LG?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screw LG :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Rip :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H