• Wij aten vandaag varkenshaas en toen zei mijn vader: 'Jij eet wel langzaam.' Dus ik zei: 'nee jij eet snel.' Waarop mijn moeder zei: 'ja je vader eet alsof de Russen zo binnen vallen.'
    Maar die opmerking snapte ik niet helemaal.
    Dus ik vroeg waarom ze dat zei.
    Zegt mijn zus bloedserieus: 'Nou de Russen die eten altijd alles op.' --'


    EDIT: volgens mij begrijpt 90% van dit topic de grap verkeerd.

    Mijn moeder zei dat door de geschiedenis. Je weet wel, de berlijnse muur en heel dat verhaal. Mijn vader (of mijn opa geen idee van de twee) heeft die muur moeten bewaken voor het geval de Russen ons zouden aanvallen. Dus de mensen aten toen snel voor het geval de Russen zouden binnen stormen.

    Mijn zus , die in haar 3e jaar Geschiedenis heeft laten vallen, wist bijna niks van het verhaal af. Dus zei ze dat.

    Dit gaat dus niet over vooroordelen.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 22:33 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hahaha xd

    HAHAHA.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wij zeggen in plaats van de Russen, de Duitsers. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tsja, Russen hebben niet zo'n beste reputatie.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hahahaha. :'D


    Your make-up is terrible

    De Russen waren vroeger een "dreiging" voor de Europese samenleving en andersom ook vanwege de Koude Oorlog. Kernwapenwedloop, Vietnam oorlog, etc.


    Life is hard and then we die

    Het is wel zo ... Mijn vriend is Russisch en die eet alles zo op. Al is het nog geen minuut uit de oven... :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Templesmith schreef:
    Wij zeggen in plaats van de Russen, de Duitsers. (cat)

    En ik wil nog steeds naar Rusland.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    En ik wil nog steeds naar Rusland.
    Ik join je.


    Life is hard and then we die

    C18 schreef:
    En ik wil nog steeds naar Rusland.


    Ik ga in 2013 of 14 met mijn vriend en zijn familie erheen! ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn ex is half-Russisch en die at ook best veel. Ik mocht hem geen complimentjes maken op zijn wasbordje... was wel jammer. Maar ach, in dat koude Siberië heb je een vetlaagje nodig ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ha ha! humor -.-"


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja, dat heb ik op reis wel gezien dat die alles opeten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind de Duitsers voor de hand liggender.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.