• Ik maak nooit topics over wat er kut gaat ofzo in mijn leven, maar ik word nu echt helemaal gestoord van mijn moeder. Sinds gisteravond is ze terug van 3 dagen Duitsland en sindsdien negeert ze me. En als ze wel wat zegt dan komt het er alleen maar chagrijnig en bot uit. Dus ik vroeg net aan haar of er wat was, geen reactie natuurlijk. Ik weer vragen wat er wat en zegt ze ''Een heleboel''. Wat heb ik daar nou aan dan (no_chears) Ik vroeg ook maar niet door want schijnbaar mag ik het niet weten anders vertelt ze het wel. Ik weet dat ze met wat problemen zit, maar sinds ze terug is doet ze stom. Meh gelukkig ben ik vanavond, morgenavond, vrijdagavond en het weekend weg (no_chears)

    Maargoed, heb ik eindelijk een reden gevonden waarom ik het huis uit zou moeten :'D


    -

    Arme jij!
    Ik ken het..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Doe lekker gezellig met haar mee. Anyway, sterkte!

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 17:58 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    Doe lekker gezellig met haar mee. Anyway, sterkte!

    Ga ik ook doen, vrolijk zijn werkt blijkbaar niet :'D


    -

    Kom maar gewoon bij mij wonen hoor lieverd <3


    Life is hard and then we die

    Overgang.
    Mijn moeder heeft daar ook last van, vanuit het niets, daarom wil ik ook het huis uit. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Epitaph schreef:
    Overgang.
    Mijn moeder heeft daar ook last van, vanuit het niets, daarom wil ik ook het huis uit. *O*

    Maar voordat ze weg ging was ze nog normaal :'D


    -

    NOURRY schreef:
    Doe lekker gezellig met haar mee. Anyway, sterkte!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wat vervelend voor je ): Ik herken het ook bij mijn moeder. Als het een dag slecht gaat op het werk, of het gaat niet naar haar zin, kan het hele huis meegenieten --"


    26 - 02 - '16

    *herinnert zich nog chagrijnige mum *

    Ik ging dan mee zitten doen ( vaak werd ze dan nog chagrijniger ), of juist enorm vrolijk.. ( kon ze ook niet tegen )

    Inmiddels heb ik er geen last meer van (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mijn moeder is nu ook echt vreselijk chagrijnig, want ze doet een poging te stoppen met roken. Ik zweer je, als ik alleen al even iets te luid adem krijg ik al een dodelijke blik :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen