• Ik heb toestemming voor mijn Dichtwedstrijd *O*
    Wat is de bedoeling:
    Jullie krijgen opdrachten waar je een gedicht over moet maken. De tijd die je er voor krijgt verschilt van opdracht to opdracht. Maar het zal meestal tussen de 1 en 2 weken zijn.
    Er zullen 4-5 ronde's zijn. Dat hangt af van het aantal deelnemers.
    Er valt niemand af. Ik tel in de laatste ronde alle punten bij elkaar op om te kijken wie de winnaar is.
    Wat kan je winnen:
    De eer en vermelding op mijn profiel
    Jury:
    ik heb geen jury nodig
    Deelnemers:
    Ik zoek 15-20 actieve deelnemers
    Anhysbys
    KrachUitstel tot 20 Januari
    XDarkWingsXIngeleverd
    NialltreeIngeleverd
    MissSharp


    Uitstel:
    Als je een geldige reden hebt kan je uitstel krijgen. Dit moet je dan wel minimaal twee dagen voor het einde van de opdracht laten weten. Lever je niks in of niet op tijd en je hebt geen uitstel dan lig je eruit.
    Opdrachten:

    Opdracht 1
    Schrijf een gedicht over een stad. Bijvoorbeeld Amsterdam. Je moet mij laten weten welke stad je kiest en elke stad mag maar 1 keer worden gedaan.
    Inleverdatum: 10 December
    :P
    Opdracht 2
    Jullie moeten een nummer kiezen tussen 1 en 10. Bij elk nummer hoort een foto. Welke foto dat is kan je zien als je je nummer hebt gekozen, want dat zet ik de foto online in de story. Het is de bedoeling dat je een gedicht schrijft over dat plaatje. Staat er bijvoorbeeld een zonsondergang op dan schrijf je een gedicht over iets met zonsondergang.
    Inleverdatum: 3 Januari

    Opdracht 3:Halve Finale
    Jullie mogen weer nummers kiezen tussen 1 en 10. Dit keer hoort bij elk nummer een liedje. Welk liedje dat is kan je zien als je een nummer hebt gekozen want dan wordt het in de story gezet
    Inleverdatum: 18 Januari

    Opdracht 4: Finale!
    Schrijf een gedicht over dromen. Dat kan dus van alles zijn zolang het maar over dromen gaat.
    Inleverdatum: 5 Februari
    Link naar Story met de Gedichten en Beoordelingen

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 15:11 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 jan 2012 - 22:44 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hm, dit wordt een moeilijke opdracht. Had je geen instrumentale nummers kunnen nemen? :c lol Maar 't is wel een uitdaging. ^^;

    Silvester -> Krach


    I am an idiot, I move.

    Als je het niet gaat redden voor woensdag avond vraag dan om uitstel
    UItstel vragen kan tot morgen
    Gen uitstel gevraagd+ niks ingeleverd= eruit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ah ja, dank je.
    Ik dacht er vandaag juist aan dat ik nog iets moest inleveren.
    Echt een rot lied!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik red het denkik wel-


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zou ik uitstel kunnen krijgen? Ik kan hem vrijdagavond wel inleveren, donderdag ga ik echt niet redden.


    I am an idiot, I move.

    @ Krach jij krijgt uitstel
    Mensen die geen uitstel hebben gevraagd voor vanavond en morgen niks inleveren liggen eruit

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 16:12 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dus je moet morgen inleveren?
    Ooh. (joehoe)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sorry, ik red het ook niet meer, kan ik uitstel krijgen?

    @ Minsa je krijgt uitstel
    tot wanneer heb je nodig?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tot wanneer heeft iedereen eigenlijk uitstel? (weet ik hoe lang ik ongeveer nog moet wachten)


    I can't even think straight.

    ja, want ik ga over 9/10 dagen weg. Ik zou dan wel graag de volgende opdracht op tijd kunen inleveren. Ik neem aan dat ik geen 2 weken uitstel kan krijgen dus ja. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    en ik heb de mijne ook ingeleverd als het goed is! De woensdagmiddag of de dinsdagavond.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    O en in de story schrijf je mijn naam verkeerd. je hebt daar Tialdaaltje geschreven en het is Tialdaatje. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    ja, want ik ga over 9/10 dagen weg. Ik zou dan wel graag de volgende opdracht op tijd kunen inleveren. Ik neem aan dat ik geen 2 weken uitstel kan krijgen dus ja. :)

    Ja, in dat geval is het wel handig om te weten, ja. :]


    I can't even think straight.