• Ik heb toestemming voor mijn Dichtwedstrijd *O*
    Wat is de bedoeling:
    Jullie krijgen opdrachten waar je een gedicht over moet maken. De tijd die je er voor krijgt verschilt van opdracht to opdracht. Maar het zal meestal tussen de 1 en 2 weken zijn.
    Er zullen 4-5 ronde's zijn. Dat hangt af van het aantal deelnemers.
    Er valt niemand af. Ik tel in de laatste ronde alle punten bij elkaar op om te kijken wie de winnaar is.
    Wat kan je winnen:
    De eer en vermelding op mijn profiel
    Jury:
    ik heb geen jury nodig
    Deelnemers:
    Ik zoek 15-20 actieve deelnemers
    Anhysbys
    KrachUitstel tot 20 Januari
    XDarkWingsXIngeleverd
    NialltreeIngeleverd
    MissSharp


    Uitstel:
    Als je een geldige reden hebt kan je uitstel krijgen. Dit moet je dan wel minimaal twee dagen voor het einde van de opdracht laten weten. Lever je niks in of niet op tijd en je hebt geen uitstel dan lig je eruit.
    Opdrachten:

    Opdracht 1
    Schrijf een gedicht over een stad. Bijvoorbeeld Amsterdam. Je moet mij laten weten welke stad je kiest en elke stad mag maar 1 keer worden gedaan.
    Inleverdatum: 10 December
    :P
    Opdracht 2
    Jullie moeten een nummer kiezen tussen 1 en 10. Bij elk nummer hoort een foto. Welke foto dat is kan je zien als je je nummer hebt gekozen, want dat zet ik de foto online in de story. Het is de bedoeling dat je een gedicht schrijft over dat plaatje. Staat er bijvoorbeeld een zonsondergang op dan schrijf je een gedicht over iets met zonsondergang.
    Inleverdatum: 3 Januari

    Opdracht 3:Halve Finale
    Jullie mogen weer nummers kiezen tussen 1 en 10. Dit keer hoort bij elk nummer een liedje. Welk liedje dat is kan je zien als je een nummer hebt gekozen want dan wordt het in de story gezet
    Inleverdatum: 18 Januari

    Opdracht 4: Finale!
    Schrijf een gedicht over dromen. Dat kan dus van alles zijn zolang het maar over dromen gaat.
    Inleverdatum: 5 Februari
    Link naar Story met de Gedichten en Beoordelingen

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 15:11 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 jan 2012 - 22:44 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Al mijn lievelingsnummers zijn al weg,
    dan maar zes of zeven. Kies maar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mag ik nummer 5! Als die er nog is. XD Wat moet je dan precies gaan doen. Over die titel een gedicht maken of over dat liedje, of moeten we iets anders er mee doen?


    One Who Travels A Higher Path.

    9 doe ik deze keer! Nu heb ik wel tijd om een fatsoenlijk gedicht inelkaar te zetten. Die vorige leek nergens naar. Sorry iedereen voor het wachten op mij!

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    oja vergeten te zeggen, denk je dat je de wedstrijd voor 30 januari af hebt? want die nacht ga ik namelijk voor 2 weken naar Marokko. Als het niet lukt, kan ik dan de opdracht eerder krijgen, of is dat niet eerlijk tegenover de anderen????

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zou je de nummers online kunnen zetten? Dan kunnen we tenminste beginnen...


    I can't even think straight.

    waarom staan er al 2 op en de rest niet? Nou hebben zij meer tijd.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    waarom staan er al 2 op en de rest niet? Nou hebben zij meer tijd.

    Dat zij meer tijd hebben boeit me niet, maar dat ik straks geen tijd heb wel. :')


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Dat zij meer tijd hebben boeit me niet, maar dat ik straks geen tijd heb wel. :')


    Dáár heb je gelijk in. Heb ik eindelijk tijd met school. Zul je zien dat ik het zometeen weer heel druk heb dat ik het geducht weer moet afraffelen en verknal:(

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    (...)

    Dáár heb je gelijk in. Heb ik eindelijk tijd met school. Zul je zien dat ik het zometeen weer heel druk heb dat ik het geducht weer moet afraffelen en verknal:(

    xx

    Ik hoop voor je van niet... :[


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Ik hoop voor je van niet... :[


    ik ook niet, want die vorige was echt slecht.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    (...)

    ik ook niet, want die vorige was echt slecht.

    Ik heb 'm even opgezocht, maar ik vond 'm zo slecht nog niet. Je moet even in het ritme komen, maar ik vond 'm mooi. :]

    Maar even iets wat me opviel, we hebben de beoordelingen van die ook nog niet. O.o

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 21:04 ]


    I can't even think straight.

    Nee, inderdaad.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het duurt gewoon alweer lang.


    I am an idiot, I move.

    inderdaad! *zucht* Ik ben echt benieuwd naar de beoordeling en wat voor titel ik heb! En ze heeft nog steeds niet mijn vraag beandtwoordt. D:

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 21:15 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Nu ja, de beoordelingen maken me niet zoveel uit; dat komt nog wel. Maar niet aan mijn opdracht kunnen irriteert me. >.<


    I can't even think straight.