• Ik had gisteren een koppeltje geribil's gekocht. Vanmorgen kwam ik beneden, zag ik 4 jongkies liggen!

    En dat terwijl die man in de dierenwinkel zei waar we ze vandaan hebben... Dat ze al 2 maanden bij elkaar zaten en nog geen jongen hadden gehad. Dus volgens hem konden ze misschien geen jongen meer krijgen, het vrouwtje had geen dikke buik dus kon ook niet zwanger zijn. ze komen wel uit een winkel die goed te vertrouwen was(pets place)
    Dus wel! er zijn dus 4 geboren vanochtend.
    Het mannetje is grijs/zwart met wat wit. Het vrouwtje is grijs/zwart met zo'n witte kraag.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    6 voor de prijs van 2!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ja!xD Bespaar ik even zo'n 4 x € 5,- = € 20,-

    Maar... ik dan wel zo'n elke maand jongen:|

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 14:34 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Als ze dat zeggen van; ze hebben al zolang geen kindjes gekregen.
    Vertrouw ik het alsnog niet..

    Ik zou als ik jou was de mannetjes en de vrouwtjes scheiden.. Als je pech heb maken ze nog meer babytjes ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Escritura schreef:
    6 voor de prijs van 2!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik had zoiezo al geen mannetje en vrouwtje gekocht


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik ga ze ook scheiden wanneer dat kan. Maar ik denk wel dat er nog veel meer komen want, het mannetje zat er al weer op. maar ik heb ik ook gelezen dat je het mannetje er echt niet bij weg moet halen want die is ook belangrijk voor de jongen, die verzorgd ze ook enz.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Escritura schreef:
    6 voor de prijs van 2!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Escritura schreef:
    6 voor de prijs van 2!

    Oepsiepoepsie (:
    Ze scheiden dus -


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oh woh, je zult het mannetje terug moeten brengen denk ik.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Escritura schreef:
    6 voor de prijs van 2!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    quintessens schreef:
    Ik ga ze ook scheiden wanneer dat kan. Maar ik denk wel dat er nog veel meer komen want, het mannetje zat er al weer op. maar ik heb ik ook gelezen dat je het mannetje er echt niet bij weg moet halen want die is ook belangrijk voor de jongen, die verzorgd ze ook enz.


    Waar heb je dat gelezen? o-O
    zou wel opletten als ik jou was..
    ik had dit namelijk ook en ze bleven jongen maken en werden opgegeten (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Escritura schreef:
    6 voor de prijs van 2!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ja, ik denk dat ik misschien het mannetje ga verkopen als dezen weg mogen.
    als ik dat niet zou doen, dan blijfen er jongen komen. waar ik datene gelezen heb? ik weet het, mijn moeder zei het vanochtend voordat ik naar school moest. gewoon opzoeken op google.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Als ze haar hebben en kunnen lopen kan je ze in principe al weghalen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you