• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:39 ]

    Oh, dat heb ik soms ook. Helaas.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    All. The. Fucking. Time.
    En dan irriteer ik me vooral mateloos aan iedereen die zegt: 'negeer het'. Maar dat kan ik niet :\

    Om eerlijk te zijn, houd ik me de laatste tijd echt in tegen sommige één personen :'D
    Puur omdat ik al dat geflikker zat ben :"D


    Let it come and let it be

    Hooligan schreef:
    All. The. Fucking. Time.
    En dan irriteer ik me vooral mateloos aan iedereen die zegt: 'negeer het'. Maar dat kan ik niet :\


    Your make-up is terrible

    te weinig moet me mond meer opendoen :'D


    Shoganai i ne~

    Nee, ik zou juist vaker voor mezelf op moeten komen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik kan het wel, maar ik wil het soms gewoon niet (bloos).


    -

    ik heb juist moeite met mn mond opentrekken.
    mn mening geven lukt ook niet direct omdat ik er zolang over nadenk x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hooligan schreef:
    All. The. Fucking. Time.
    En dan irriteer ik me vooral mateloos aan iedereen die zegt: 'negeer het'. Maar dat kan ik niet :\


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Hooligan schreef:
    All. The. Fucking. Time.
    En dan irriteer ik me vooral mateloos aan iedereen die zegt: 'negeer het'. Maar dat kan ik niet :\


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Nah, ik kan het wel :']. Uitzonderingen voorbehouden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben te verlegen om bitchy te zijn. Ik durf niet echt mijn mond open te trekken. Gewoon omdat ik bang ben om afgeklopt te worden, ja. Je weet maar nooit met bepaalde personen...
    Maar soms verschieten mensen wel van mij. Achja, stille waters hebben diepe gronden?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hooligan schreef:
    All. The. Fucking. Time.
    En dan irriteer ik me vooral mateloos aan iedereen die zegt: 'negeer het'. Maar dat kan ik niet :\


    Me so good.

    Intelligence schreef:
    Ik ben te verlegen om bitchy te zijn. Ik durf niet echt mijn mond open te trekken. Gewoon omdat ik bang ben om afgeklopt te worden, ja. Je weet maar nooit met bepaalde personen...
    Maar soms verschieten mensen wel van mij. Achja, stille waters hebben diepe gronden?


    Maar soms als ik echt boos ben dan moet je echt niet irritant gaan doen want dan kan ik echt mijn mond niet houden


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Yush, -aa- Soms wel ja.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'