• Ik wil voor beeldendevorming graag een Anime of Manga tekenen (maakt niet uit welke) Maar ik heb dat dus nog nooit gedaan en weet dus niet hoe het moet of waar ik moet beginnen. Ik heb er al op gegooglet, maar ik krijg geen goede resultaten.
    Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken? Of heeft iemand een site waar je stap voor stap er eentje kan maken of een voorbeeld ofzo?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ze tekenen vaak zulke dingen op youtube, toch?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nobody else? :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kteken nooit geen idee O:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik kan zelf niet tekenen, maar heb je daar geen boeken voor ofzo? Iemand uit mijn klas had wel een tekenboek ooit gehad. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    srry geen idee


    ask no miracle, be a miracle!

    Deze kan je misschien wel helpen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Anime en Manga zijn hetzelfde btw.


    Your make-up is terrible

    Ik deed het vorig jaar om iets nieuws uit te proberen, het is ongeveer hetzelfde als echte mensen te tekenen met een andere structuur alleen, maar probeer eerst een hoofd alleen te tekenen en focus op het haar en ogen.
    misschien helpt dit je, en youtube heeft heel veel vids


    They fell in love, didn't they?

    ik heb het geleerd, bij een manga tekenles bij de bibiotheek., x'D
    dus ik zou niet zo gou wetten waar je het op internet kan vinden., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Deze site is soms ook best handig om manga te leren tekenen. Gaat ook meer op details in http://www.mangatutorials.com/
    Als je beginner bent 'drawing basics', lijkt me logisch XD... hoewel, die site die Sid aanraadde, is ook wel handig als je net begint :)
    Succes !

    Ik heb het mezelf eigenlijk gewoon geleerd. Veel natekenen en veel kijken.

    srry kweetniet

    NikkiPedia schreef:
    Anime en Manga zijn hetzelfde btw.


    Niet slecht bedoelt hoor, maar anime en manga zijn niet hetzelfe! Manga is de getekende versie en de anime is de geanimeerde versie (filmpjes dus). 't Is maar dat je het weet!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    http://www.dragoart.com/

    Erg goede site ik gebruikte hem best wel vaak staan goede tips op ;)

    op youtube heb je allemaal van die filmpjes :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?