• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:39 ]

    - kucht -
    Mhihihi, ik meng me nooooit ergens in.
    - kucht nog wat harder -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Intelligence schreef:
    Ik ben te verlegen om bitchy te zijn. Ik durf niet echt mijn mond open te trekken. Gewoon omdat ik bang ben om afgeklopt te worden, ja. Je weet maar nooit met bepaalde personen...
    Maar soms verschieten mensen wel van mij. Achja, stille waters hebben diepe gronden?

    Daar heb ik ook last van. Behalve als het bij vrienden is en we ruzie krijgen. Bij vrienden ben ik namelijk veel minder verlegen.
    En als we dan samen een project hebben ofzo, dan ga ik ineens allemaal dingen zeggen, want ik wil dat het goed gebeurd (perfectionistisch :'D). Dan verschieten ze ervan dat ik ineens zoveel zeg, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik, althans, had. Ik ben het verleerd ofzo, eigenlijk wel fijn. :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hooligan schreef:
    All. The. Fucking. Time.
    En dan irriteer ik me vooral mateloos aan iedereen die zegt: 'negeer het'. Maar dat kan ik niet :\


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volgensmij ben ik een God in zwijgen. Ik hou alles voor mezelf als er ook maar een minikansje is om in de problemen te komen. Ik ben dan ook hartstikke allergisch voor ruzie.
    Soms zou het trouwens niet verkeerd zijn dat ik eens wél mijn mond open trek.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hooligan schreef:
    All. The. Fucking. Time.
    En dan irriteer ik me vooral mateloos aan iedereen die zegt: 'negeer het'. Maar dat kan ik niet :\


    I was an angel living in the garden of evil

    Soms wel, soms niet. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.